|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:wohhh doe je goed Mijn befaamde quiche a la oma binnenkort ook nog maar eens maken [/zachteG] |
|
Koken, black metal style |
|
Gisteren steak tartare gemaakt. Tikje te zout, maar heerschte hard! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik ga morgen rommelrijst maken, althans zo noemde mijn oma het altijd. Men neme rijst, sperzieboontjes, ananas kipfilet, mais en eventueel wat je er zelf nog aan wil toevoegen. Afserveren met een snufje Knorr Aromat en u heeft een heerlijke en makkelijke eenpansmaaltijd 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: quote: Dat heb ik ook Vet-zin in! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Boas maar laten schieten? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zo ken ik de nasi variant: rijst met gebakken spekjes plus gefruit uitje en dan boillonblokje doorheen verkruimelen, omnomnom!!! Black seeds of bunny! |
|
Straks weer lekker curry eten met mini-mais en bamboescheuten. |
|
Vanavond gegrilde zalm eten. |
|
quote: Waarom gebruiken mensen die zooi? Echt. Je weet niet wat je eet. En het is bouillon. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Gisteren een salade gemaakt, met ijsbergsla, mais, erwtjes uit eigen tuin, paprika, bosuitjes, mayonaise, olijfolie, azijn en een gesnipperde makreel. Was erg goed te doen! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ook lekker: - 2 delen rijst en 1 deel Bulgur - Rijst en Bulgur wassen - Spekjes (Maar eigenlijk liever stukjes kip) + Uitje fruiten eventueel met een pepertje of wat sambal - Bulgur ff mee fruiten - Rijst erbij gooien - Bouillon erbij gooien en dan langzaam de rijst klaar koken Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Vond je dat niet een beetje cru, om die makreel op z'n vrije dag in de salade te doen? Bareuh... |
|
quote:Pilav! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Een beetje pilav maak je toch echt met rode ui, gele/rode paprika, veel tomaat in blokjes en wat oude kaas erdoor. You have time. You are doing fine. |
|
quote:Nee hoor. ATV-makrelen smaken gewoon het beste. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
In ruste smaakt alles veel beter dan in werking 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik zie dit dan ook meer als smakelijke rijstvariant. Lekker met Turkse herdersalade. Bij Pilav mag er inderdaad nog wat meer door. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Klinkt goed ja! Ik vind de versie met gehakt, pepers, tomaat en ananas altijd goed te doen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik krijg honger van dit topic, ik ga een boterham met pindakaas en hagelslag maken 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Bleh, al die rijstgerechten... Daarvoor zou er wat mij betreft een topic 'Kokken met Kwelgeest' mogen komen. Bareuh... |
|
Eén keer rijst per week volstaat. Maar als ik het dan eet is het ook overheerlijk.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Hoe heb die glace gemaakt dan (en in welke verhouding)? Is dat gewoon bij elkaar flikkeren? En welke whisky heb je daarvoor gebruikt? |
|
quote: das altijd een erg fijne combi ja ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |