|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben zwevend Links ben ik niet rechts ben ik niet midden ben ik niet. Ik vind wezens (mens is te hoog voor je) als jou gewoonweg zielig. |
|
Er worden op dit moment al 4 verdachten gehoord.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: ok ok marokkaan is misschien niet goed, buitenlanders dan, maar dat komt omdat ik zelf vaak genoeg ben bedrijgt door marokkaanen |
|
Als ik toch hoor dat het een alloctoon was, dan ............ IK WALG VAN ZULKE ACTIES! |
|
quote: Dat hij anderen niet in hun waarde laat, hoeft toch niet te zeggen dat jij hem ook niet in zijn waarde laat toch? ....of wel/.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Ik walg sowieso van deze misselijke acties! al was het m'n beste vriend! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Dat slaat weer totaal nergens op!! Ik heb mijn eigen mening over jou woorden en dat heeft niks met boer te maken! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ik doe met je mee |
|
de dader zou zijn gearresteerd, castreren met een roestig mes, en met naam en foto in de krant. |
|
quote: Ik walg sowieso van deze misselijke acties! al was het m'n beste vriend! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Hey kom op mensen, zo moeilijk hoeft het niet te zijn om emoties & argumenten gescheiden te houden. |
|
Ik wil em laten voelen hoe dat voelt om als minderwaardig behandeld te worden. De afkomst, het ras of het geloof van iemand mag geen reden zijn om hem/haar te minachten. Ik minacht luie mensen, mensen die profiteren van anderen en mensen die zich boven anderen plaatsen. En daar zitten allerlei rassen, nationaliteiten en geloven bij. |
|
quote: deja vu |
|
quote: Idd, het wordt wel een beetje een bende... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
DUS Snagger; denk eerst na voor je zoiets doms zeg. |
|
quote:Zoals ze vroeger deden bij paarden, 2 bakstenen en hoppakee!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 06-05-2002 19:52] |
|
Ja ja.. Gisteren nog braag 2 minuutjes stilte houden voor de herdenking van de bevrijding, en vandaag met z'n allen nog wat meer naar rechts opschuiven. Mooi zo. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: dat zal ik ook niet ontkennen jenje. En jah ik reageer behoorlijk furieus, sorrie daat kan ik nix aan doen |
|
Belachelijk gewoon.... Wat gaat er nou gebeuren ? Gaan we gewoon weer verder als het brave Nederland of gaan we toch maar eens wat doen ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
No harm done, als je zegt dat het je spijt. Maar dat soort (massa-)hysterie leidt alleen maar tot een stap naar een de afgrond. |
|
quote: Hear hear! |
|
Nederland mag nu echt wel eens leefbaar gaan worden........ |
|
quote: natuurlijk gaan we verder als het brave nederland.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |