|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ook niet. Ik wil geen schaapje zijn die klakkeloos achter één kerel aanhobbelt. Ik bepaal zelf wat ik vind. nog een reden waarom ik niet stem, en die hele politiek van mij part afgeslacht mag worden door een grote ijsbeer! *reactie op elessar* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-05-2002 21:05] |
|
quote: Je ruikt je bovenlip, lekker puh! |
|
quote: nee die oogegetuige zei "dat hij een bouwvakkers, nee houthakkershemd, dat is het goede woord, droeg." "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: zou goed kunnen, maar die ruikt lekkerder |
|
quote: Is het niet ietwat toevallig dat daar vlak na de moord een man met een pistool rent? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ach ze zullen toch allemaal wel naar een bepaald makkelijk slachtoffer gaan lullen. Den Mensch Ist Dom |
|
een SP-er uhmz maar dan minder lomp gezegd... jullie weten wel wat ik bedoel hoop ik Je moeder. |
|
quote: ok lord nokken nu dit is ook erg sneu, waar je nu mee bezig bent |
|
quote: Ik stem wel, al was het alleen maar omdat ik bang word van dat stel nul-breinen dat ook mag stemmen. |
|
quote: De dader was een jongeman met een baseball petje, de gast bij het benzinestation had een stevig postuur en ik dacht dat ik ook iets over kalend hoorde. |
|
quote: Dat zei-ie ook, maar daarvoor zei hij dat de man het uiterlijk had van een bouwvakker, een brede man dus. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: je hebt gelijk, |
|
Ach, Dwaallicht, wat heeft het voor zin. De politiek verandert hier toch niet, geen enkele partij krijgt ooit de meerderheid en dus zullen alle plannen afgezwakt worden. En ik heb geen zin om me in die onzin te verdiepen tijdens de campagnes want ze liegen toch.. |
|
Op www.yahoo.com staat ook dat het een RIGHT WING was, maar dat is ie niet ! en dat staat ook op cnn (maar dan zonder smile) Ps. Kan die smile niet van die af ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
typerend... |
|
quote: Ergo: leve de staat van Plato. |
|
quote: Mag ik jouw stem? (SP) |
|
Stem lijst Teddybeer ! |
|
quote: Amerikanen draaien right en left wing om. Bush is dus left wing ginder.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Euhm .. wat doen ze aan milieu? |
|
quote: Jammer dat we daarvoor met wat teveel mensen wonen nu. En het is ook wel uit de tijd: arbeiders, soldaten en bestuurders. Hmmm... |
|
quote: Geen idee Mijn stem is dan ook een proteststem. De SP is de enige die voor mij nog wat integriteit heeft (Jan Marijnissen woont ook nog gewoon in een rijtjeshuis en dergelijke). |
|
quote: dat zei singh varma ook Je moeder. |
|
Hmm doe ik niet aan. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |