|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Rosemuller zij dat hij het unfair vond dat mensen met kanker anders behandeld zouden worden dan ander chronisch zieken. P.S. Rosemuller is een salon-leftist dus ik vind het eigenlijk niet zo intressant wat hij gezegd heef. |
|
Belachelijk om de schuld aan politici te geven. Er heeft nooit iemand gezegd dat Fortuyn neergeschoten moet worden! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Je hebt helemaal, gelijk het gaat alleen ff om het punt of links fortuyn bewust en tot dit doel "zwart" heeft gemaakt (wat volgens mij onzin is maar een stel, rellende eikels op het binnenhof schijnt het niet met me eens te zijn). |
|
nee maar hij is wel idioot gedemoniseerd door de andere politici en de media |
|
Pim was leeg er zat nix in. Dat is wat iedereen duidelijk probeerde te maken. |
|
quote: "Wat u niet wil dat u geschied doet dat ook een ander niet" En pim fortuyn heeft zelf ook heel wat dingen gedomoniseerd, dus moest ie niet zeiken. |
|
Van www.volkskrant.nl: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 07-05-2002 13:54] |
|
quote: heb jij hem die dingen ook echt uit ze mond horen komen, of uit kranten en roddelbladen. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Zo, heerlijk die publieke zekerheid. Sjonge. |
|
quote: Je gaat hier toch niet ontkennen dat pf wat extreme dingen heeft beweert? dat zou wel erg naief zijn hoor. |
|
Ik begrijp niet dat iemand die net een kind heeft gekregen zijn leven zo verneukt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
en als je pim vermoord los je het echter niet op.. je ziet wel aan het aantal stemmen op pim dat er veel mensen zo denken en dat het bij de dood van pim nog lang niet ten einde is met deze politieke gedachte. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
AAAARGH! loop net in de stad, komen er (beschaafd gezegt) 2 lachende morokanen aan, die ik hoor zeggen: "Toen ik het hoorde wou ik wel ff kijken hoe hij er bij lag" waarna een groot gegein, en gelach volgde... Damn, ik heb me echt met VEEL moeite moeten inhouden, DIT KAN TOCH NIET?! [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 07-05-2002 15:16] |
|
Dat is inderdaad belachelijk, maar ja, er waren ook nederlanders die meteen de vinger naar de buitenlanders staken, alle kanten zijn fout bezig. |
|
ik was er eerder bang voor dat stel het wel een buitenlander was geweest die het had gedaan, wat een rasicme dat zou opleveren. ik ben zoooo blij dat een blanke vent het heeft gedaan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: "You can kill a man, but not his ideas" |
|
Jammer dat een milieu-activist em heeft neergeschoten, geeft weer een negatief beeld over dat soort mensen terwijl ze strijden voor een goed doel. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:well said Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat denk je ook echt gelijk in zo'n situatie......... Aaaargh man, ben er nu nog flink boos om |
|
Even relativeren. Schouders ophalen en doorlopen doe ik dan altijd maar ... |
|
Beetje loos om te gaan wijzen naar allerlei groepen. Dit was een eenmansactie en de enige vinger die dan ook uitgestoken mag worden is die richting de dader. Anders niet. |
|
dat denken weldenkende Nederlanders wel, maar er is ook een grote groep die meteen de groepering milieu activisten veroordeeld. Ik ben toch wel heeel benieuwd naar zijn argumenten voor deze aanslag, weet iemand er wat van? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Slotjeuh ! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |