|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tot zover democratie & vrijheid van meningsuiting; ik hoop dat ze die vent pakken; ben erg benieuwd wie het is geweest! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: sorry.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
welja.... waar heeft ie dat nou weer aan verdient?? je kan het wel niet eens zijn met zn ideeen maar dat slaat ook nergens op... EIKOLS!!!!!! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: en dan die man iets aandoen dit gaat echt nergens meer over. We hebben hier toch verdomme vrijheid van meningsuiting |
|
NU RTL 5! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
zou mooi zijn als t een marokkaan was die m heeft neergeschoten. hopelijk doen ze dan eens wat aan die plaag buitenlanders... |
|
quote: Ja en dan krijgt hij 8 maanden waarvan 2 voorwaardelijk, omdat ie een slechte jeugd heeft gehad. Bazzio Attacks!!! |
|
uitspraak op TV: "Iemand vermoorden is zeer ondemocratisch" |
|
Dit is echt zo kut. Ik had niet op hem gestemt en ik deel niet alle ideeen maaruhm dit verdient niemand... om neergeschoten te worden in Nederland om de ideeen die je hebt. Tjah meer kan ik er niet van zeggen eigenlijk... ben er nog al van geschrokken |
|
schotwond midden in z'n hoofd... PIM IS DEAD!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Echt zwak van de dader.. bah. me handen gaan er echt van jeuken Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: ze zijn nog met hem bezig op het terrein, dus wie weet... ik hoop serieus dat ie het overleeft |
|
Op fok staat dat hij al is overleden |
|
quote: ik ook ik ben nu echt zwaar over de rooie |
|
Al haat ik pim fortuin zijn ideeën, toch flink verschoten toen mijn vader riep dat ik is moest komen luisteren. 't schijnt nu echt wel dat ie dood is, want er is een schouwarts gekomen, en die komen alleen as der ene dood is. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Schauw arts (of hoe je het schrijft) is onderweg enuhm die komt alleen om vast te stellen of iemand dood is dus hij is dood |
|
quote: zou het niet in een keer geloven, damn ik hoop echt dat hij nog leeft. Maar ja goeddan kun je het ook weer gaan vergelijken met afrika enzo.. FUCK DIT!! |
|
quote: Neen, een schouwarts komt alleen als er iemand echt is overleden... Dit gun je idd niemand... Kan iedereen geweest zijn..homohater? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Dit is voor Nederland wat het WTC voor Amerika was The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Echt schokkend, kan me nie voorstellen dat die man nu gewoon dood is. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Man, nu slaat nederland pas een pleefigur Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Als er 1 pim doodgaat komen er 5 terug. ps. daarmee bedoel ik dat er wel mensen zij die zijn plannen overneemt. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Niemand kan hem vervangen.. [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 06-05-2002 18:41] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |