|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik wens wel in discussie te gaan met een persoon voorzien van een beetje intellect. |
|
Hrm.. straks krijg Fortuyn nog een cultstatus "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ik drink geen alcohol, mag een appelsap ook??? |
|
huuu, ja, die zijn wel gaar bezig..... Maar ik vraag me ook af of er nog grote rellen komen ( ik hoorde dat Marokanen feest vierden? ik weet niet wat daarvan waar is.. ?) dan kan je nog wel wat gaan verwachten.... |
|
whahaha pim heeft al een cultstatus [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 06-05-2002 21:41] |
|
quote:Sja, stap 1 en 2 heeft 'ie al bereikt: Hij's dood en hij heeft geen officiele platen uitgebracht. |
|
quote: ik neem liever een glaasje cola en zometeen wat whisky.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Da's goed: (even de witte schuimlaag wegdenken) |
|
quote: ja, zo gaat dat toch. net als die jim morrison enzo die zijn nog geliefd omdat ze stierven. Maar Pim heeft gewoon pech om het eerste politieke slachtoffer te zijn na zeer lange tijd en daar zijn wij collectied dipe door geschokt. |
|
quote: ziekziekziekziekziekziek...... |
|
quote: Dat zal je wel krijgen ja. It's september 11th all over again. Een handvol losgeslagen marrokaantjes viert feest, dat wordt gefilmd en meteen is heel allochtoon Nederland de sjaak. Jammer. |
|
De dader was een nederlander. Een corrupte Nederlander. Ik, Wil Schuurman |
|
Ik hoor dit nu pas... absurd, zeer absurd. |
|
quote: idd... de mensen die daadwerkelijk aan het beesten zijn moeten flink aangepakt worden.. maar de rest moet dan ook met rust gelaten worden.. en ik vrees dat je dat laatste wel kan vergeten |
|
quote: JAMEERRRRRR |
|
quote: corrupt betekend omgekocht (hoor ik net), dus door wie zal die omgekocht zijn????? (RARARARARARARARARARARARA>.....................................) |
|
Zo zie je maar weer... mensen laten zich dan weer direct door hun emoties leiden, terwijl je als eerste rationeel moet denken... Ik riep strax ook: "kop eraf!" maar dat werkt zo natuurlijk niet... Die man is doodgeschoten; dat is belachelijk, absurt en onnodig ... maar dat geeft dus helemaal niemand het recht om zelf ook maar wat kutstreken uit te halen... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Je wilt toch niet zeggen dat je meteen dacht dat het een allochtoon was? |
|
quote:Jij dansen want er is iemand vermoord? ---> OVENS. (of tenminste terug naar je kameleland. Als je zo laat zien dat je hier niet thuis hoort, dan doegie! ) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik vrees het ook ja |
|
Het maakt natuurlijk geen ene flikker uit wie het heeft gedaan... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: nee...hoopte het |
|
quote: Nee, als ie maar langzaam en pijnlijk sterft. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |