|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De verkiezingen moeten wel worden uitgesteld, zijn naam staat gewoon boven het stembiljet.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Officieel bericht: overleden... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Ik denk dat je eerst naar jezelf moet kijken. Ik heb absoluut niet tot doel om mensen om mij te laten lachen. Maar ik vind jouw reacties gewoon dom en kinderachtig, daar mag ik toch zeker wel wat van zeggen. |
|
quote: zulke daden leiden ons naar de afgrond. wat moeten we nou doen? in ons land zijn we vrij mild met straffen maar als er nu geen statement maken zal deze walgelijke daad misschien wel herhaald gaan worden. levenslang en dan echt levenslang voor de dader, opheffen van privacy en alle rechten wegnemen bijv. Dan leren ze het wel af. |
|
ZULLEN WE NOU OPHOUWEN MET DAT STOMME GEZEIK!!!!!!!! DANKU!! man...... (reactie op Jenje en rest...no heart feelings) [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 06-05-2002 19:56] |
|
quote: Sorry, maar als ik dit zo hoor, schat ik Jenje toch iets hoger in dan dat ik jou inschat.. Dat doet iedereen denk ik... Anyway: Overleden, 54 jaar. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: IDD< AFGELOPEN! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
ik denk dat ze politici moeten voorzien van bodyguards . |
|
quote: dit vin ik een geweldige uitspraak |
|
quote: Pardon ? Ik kan het best begrijpen dat iemand door zo'n incident zijn mening wat bijscherpt (lees: van links naar rechts, al is dat wel erg extreem genomen) maar dat jij daar meteen zo kinderachtig op reageerd (meeloper, zeg je dan) vind ik gewoon belachelijk. En als ik daar mijn mening over geef ben ik meteen lomp en dom ? Ik, Wil Schuurman |
|
De straffen zijn al tijden veels te licht in Nederland, dat is de reden dat er zoveel criminaliteit is in Nederland. Jongeren die de handjes niet thuis kunnen houden mogen op kamp naar zuid-frankrijk |
|
Pim had een hele hoop bescherming...politie en taxi die hij zelf kon mobiliseren, sterk beveiligd huis, etc. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Wie begint hier te schreeuwen dat het "de allochtonen" zijn? Ik niet hoor ... |
|
quote: NOKKEN NOU GVD!!! Jenje, plz wees zo verstandig niet te reageren..ik vertrouw erop.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Dat doet iedereen denk ik ? Pardon, jij gaat beslissen voor de andere ZM-ers ? Okee... zeg maar, is iedereen rechts of links hier ? Ik, Wil Schuurman |
|
Godver, wat woon ik toch in een kloteland!! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
moeten de verkiezingen doorgaan??? |
|
Hmm ook je was te laat, maar ik zal me maar weer eens inhouden. Hij is dood, er komt vast weer zo'n figuur ... |
|
quote: NOKKEN!!!! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Zullen waarschijnlijk worden uitgesteld, want je zou gewoon op Pim kunnen stemmen als het doorgaat. Hiervooer moet de kamer eerst een noodwet aannemen om het uit te stellen.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: sommige onderwerpen rechts, sommige onderwerpen links. het leven is niet zwart/wit |
|
Ah jij beslist ook dat ik moet nokken. Nouja dat doe ik dan maar. Maar als jullie weer met zulke belachelijk naïeve posts komen dan reply ik zeker te weten! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: rechts, neigend naar extreem |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |