|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Pardon? |
|
quote: inderdaad, waarom hoopte je dat in Gods naam? |
|
quote: godverdomme heb ik al 666 posts gelezen rellen heerschen maar al dit geouwehoer is kut pim was een doorsnee vuile homo, maar voor nederland als democratie is het een ramp we gaan godverdomme op amerika lijken maar nu we toch bezig zijn ben ik maar alvast een plannetje voor balkenende aan het bedenken homo's weg en dan nog even de christenen weg |
|
quote: Mijn god, de ene domme opmerking na de andere. Zijn daar scholen voor ofzo? |
|
quote: ik ben het met dat achtelijke persoon in zoverre eens dat het makkelijk aan te tonen is dat er veel marrokaanse/turkse (ik weet niet precies wat voor 'ras') jongeren in een bmw rondrijden, die menig tweeverdiener zich niet kan permitteren. Toch is het een feit dat veel van deze jongeren niet werkt. De vraag is dan: "Hoe komen deze jongeren aan (het geld voor) zo'n auto?" |
|
quote: nog een |
|
quote: +allochtonen |
|
Het gaat inderdaad nergens over Ik, Wil Schuurman |
|
quote: idd... hij brengt het dan wel een beetje bot... maar geef em eens groot ongelijk |
|
quote: Iemand mist jammerlijk de essentie van deze zaak. |
|
en weer één. When it rains .. it pours .. |
|
quote: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Ja! Laten we iedereen met wie we het niet eens zijn doodschieten! Bril-fucking-jant plan, Trol! Op geaardheid of geloof, maakt het uit! Sjeeeesis, hoe kun jij slim genoeg zijn om de aan-knop op je PC te vinden, zeg? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: nah aan hen stoor ik me niet zo |
|
quote: De ene domme opmerking na de andere. Ah, zelfkennis beheerst 'ie tot in de puntjes!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: zo dom ben ik niet hor sjappie, ik kom ook voor mijn mening uit. die allochtonen krijgen geld van de fucking regering, en daar kopen ze scooters en shit van. ik ben dan 15, en moet er werkelijk JAREN voor werken. Die allochtonen zitten hier godverdomme 3 maanden in nederland en ze rijden er al op! OF ze jatten het, OF ze krijgen het van de regering |
|
quote: ROFLMAO |
|
quote: Ten eerste kun je niet aan iemand zien of hij/zij werkt of niet. Ten tweede als een nederlands iemand uit zo'n dergelijke auto stapt hoor je niemand zeggen "goh hoe komt ie daaraan?". Zeg dan niets, anders is niemand met een BMW meer te vertrouwen. |
|
Of ze jatten het van de regering!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ROFLMAO again! whahah |
|
quote: jah ik doe mee, |
|
quote: ik namelijk wel, slechte ervaring mee!!!! daarom ben ik waarschijnlijk ook zo negatief over ze |
|
quote: ach ja is altijd lastig om ironisch te klinken he met letters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |