|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hij is niet schuld aan dat ie doodgeschoten is, maar hij had wel zelf zijn beveiliging goed moeten regelen. |
|
quote: idd als je GVd niet een smeer mag zeggen wat je denkt |
|
Nu zijn de echte beelden te zien, triest.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
die gast is kapot ja...die staat niet weer op.....wak dr van mot vinden? weet ik niet Suck my piss |
|
quote:jezus zijn jullie allemaal stekeblind soms... dat is toch totaal wat anders!!!! eikels Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ach ik wil geen linkse beweging aan de macht hoor... Ik, Wil Schuurman |
|
Ik weet niet of dit al gezegd is, want dit topic gaat te snel voor mij, en ik kom er nu pas in, maar ik vind dit (hoe extreem dan ook) typisch nederlands. Je moet tollerant zijn, anders wordt je afgemaakt (sociaal, of letterlijk). En voor die poll ga ik voor D. Enige speculaties die ik mag hebben zijn niet relevant Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: E. Een extreem rechtse homo hater met een IQ van 100 Mijn inzet: Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: LOL Nee das 1 ding dat zeker is. |
|
Le Penn is gewoon super Ziek, en iik ben bang dat er in Europa/nederland meer van dat soort mannetjes aan de macht willen/gaan komen... Ik vrees serieus het ergste..... het gaat gewoon totaal de verkeerde kant op hier... en overal |
|
quote: ja, doet dat maar eens ja, die bek van jou staat me toch al niet zo aan |
|
quote: Lijkt me wel zo verstandig.. Straks krijg je hier nog ruzie "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: hij besteedde toch een groot deel van het campagne geld aan beveiliging had ik zo gehoord. weggegooid geld dus |
|
quote: pcies! Trieste gast |
|
Oh ja ik zie de retoriek al voor me, 'Terreur van de Tolerantie' enzo. Hmmm.... |
|
Slechte investering .. *reactie op Atilla* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-05-2002 20:34] |
|
dit is de snelste topic ooit Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dat wel ja .. Ach zoiets is goed voor vele dingen .. TV-zenders trekken weer veel kijkertjes, dus weer veel reclame dus verdienen die gasten weer goed. |
|
Tja... Hij bracht wel weer eens leven in de brouwerij. Ik snap niet waarom hier zoveel geroepen wordt dat het schandalig is dat hij is vermoord, het kan dan wel om het idee"vermoorden"gaat. maar aan de ene kant roepen jullie dat nazi's dood moeten("en pak me niet op de cijfers(exacte uitspraken dus)") en aan de andere kant is het nu weer schandalig! O N Z I N Oh, ja......sterf |
|
quote: Het ene moment zeggen ze dat hij veel geld eraan uit gaf, het andere dat hij geen bodyguard e.d. wilde.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
wat de hel is er mis met een beetje rechts tegengas? het grootste deel van die linkse hippies zijn toch schape |
|
quote: Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik heb het idee dat rechts meet uithaald dan links.. links heeft mooie praatjes, maar ze vreten voor de rest geen hol uit Trieste gast |
|
quote: SchapeN. En ach, de meeste linksen zijn schapen inderdaad, en kabouters. De meeste rechtsen zijn kortzichtige eikels die met hun portemonnee denken. De meeste mensen zijn nl. DOM!!! Niets nieuws onder de zon dus. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |