|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wij nederlanders hebben wel degelijk een hart Je moeder. |
|
De arme knul. Zullen we hem een pilshje geven, heeft ie wel verdient effe flink doorzakken ... voor Wimpie ! |
|
Job Friso: "Dit is sinds de moord op Willem van Oranje niet meer voorgekomen..." gosh.. saai land dit eigenlijk "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Removed...deja vu 3 [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 06-05-2002 20:23] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Pim heeft voor mij de politiek weer eens interessant gemaakt, en nu schiet een of andere kwijlende mongool 'em dood. Trieste gast |
|
quote:nix te danken Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Oh, mensjes, één klein verzoek (nee ik ga niet aanpassen). In den beginne van dit forum werd het woord Kanker ook veel gebruikt, en er zijn enkele forumleden hier die toen vriendelijk verzocht hebben om dit woord niet te gebruiken aangezien ze familieleden/geliefden hebben verloren aan deze ziekte, dat verzoek is toen door het forum geaccaepteerd. Dus gaarne een beetje daar rekening mee houden. Bedankt ! |
|
ERIC JAN!!!! uhmz klul tegen mezelf Je moeder. |
|
quote:Ja, 1 maal daags een politieke moord!!!!! |
|
quote: ja precies.. 11.45: restate my assumptions |
|
Jezus kok had het echt zwaar! |
|
quote: LOL Tja, ach .. er is weer wat op de buis he .. |
|
quote: als jij een buitenlander bent, moet je het je GVD niet zo persoonlijk opvatten, toch logisch dat iedereen dit nu roept, niet zo zeiken! |
|
MELKERT HEEFT HET GEDAAN!!! Je moeder. |
|
quote: Ja. en hij was nog maar net bijgekomen van het ontslag van het kabinet.. arme man.. Hij wordt oud "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Idd, hij heeft ook gelijk: "Laten we in godsnaam onze kalmte bewaren." Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote:ja ik ook hoor, sorry.... godverdomme ook, ik ben ook mensen aan god verloren Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ROFL "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Heb je gelezen wat er gezegd werd tegen haar? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Nou ik vind er niks leuks aan. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: zo krijgt rechts een slechte naam en wordt snel extreemrechts kom we gaan buitenlanders knuffelen Je moeder. |
|
Euhm, dat vind ik een rare opmerking Markam. Stel jij bent joods, en er komen mensen al schreeuwend voorbij *KUTJODEN .. AAN HET GAS* dan voel je je ook aangesproken. Ik kan me goed inkomen dat Shadowlands boos/verdrietig hiervan word. |
|
quote: Gelukkig wel! Maar er bestaan wel landen met meer uitdaging en sensatie zoals Irak, Iran etc. Mensen die zich hier vervelen..... |
|
quote: daar zijn wij dan slecht in, volgens mij is een topic nog nooit zo snel zo lang geweest... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |