|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: die hoor je ook niet te hebben in een tolerant en veilig land als nederland Je moeder. |
|
sjezus niet te geloven dit had ik nooit verwacht *speechless* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: beetje last van misantropie? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Onzin natuurlijk, het gaat mij niet om de persoon van Fortuyn, of om het 'leed', maar om het feit dat je om je politieke overtuiging over de kling geholpen wordt. |
|
Rust zacht Pim Kijk ook maar eens op www.maroc.nl www.maghreb.nl en dergelijke sites... en zie hoe die moslim honden feesten om de dood van Fortuyn. Ze waren natuurlijk al bang dat ze moesten gaan werken voor geld, geen gratis huizen meer kregen, niet meer met hun nicht mochten trouwen, dat ze geen 10 kinderen uit het rifgebergte mochten halen op kosten van Nederlanders en dat ze geen 15 jarige meisjes mochten groeps verkrachten. Feest maar, honden. |
|
quote: hmmmz.. ik heb al een tijdje een voorgevoel gehad, ik voelde dat 't er aan zou komen... |
|
quote:goh en wat ben jij dan? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Dat vind ik idd ook wel een beetje hypocriet... sommige mensen kunnen hem wel schieten, nou gebeurt dat eindelijk en dan is het: "oh wat vreselijk!" 11.45: restate my assumptions |
|
quote: als dat zo is neem ik mijn opmerking over janmaat weer aan janmaat for president!!! nu ff kijke of het waar is Je moeder. |
|
Ja hoooo! Pim is zomaar op komen rukken uit het niets, terwijl de andere partijen al een tijd langer meedraaien. En dat doen ze steeds met bijna dezelfde ideetjes. Pimmie had opeens andere ideetjes en vandaar istie nu dood. Hoezo 'we hebben geen keus' ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: dit vin ik dus echt een randdebiele opmerking, je gaat er GVD toch niet vanuit dat je dood geschoten wor omdat je voor je mening uitkomt |
|
quote: Ikke? Ik ben eigenwijs. |
|
Dwaallicht is ons teddybeertje *KNUFFEL* |
|
quote: wat is dat nou weer voor onzin. als jan marijnissen was vermoord was iedereen ook zo geschokt geweest. het gaat om de brutaliteit van on-nederlandse proporties waardoor iedereen is geschokt (en het aangerichte leed hiermee). |
|
ze hebbe de moordenaar geloof ik |
|
quote: Markam. Ik ben het volledig met u eens! Beveiliging ? Moeten alle mensen met rechtse ideën tegenwoordig met waakhonden over straat ofzo? Doe toch normaal! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Misschien moet ik maar op die manier campagne gaan voeren (want wie wil er nu een teddybeer doodschieten? dat wil toch niemand...) |
|
en? Trieste gast |
|
STEM LIJST TEDDYBEER Voor meer geknuffel! Ik ben voor, daarvoor wil ik nog wel een keer naar de stembus sjokken! |
|
Volgens mij had Pim Fotruyn niet zoveel tegen buitenlanders ,als hier wordt gezegd . hij wilde, volgens mij, het integratie en asielbeleid etc anders dan voorheen . en ook wat strenger . |
|
quote: Ben benieuwd Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: dan mag ik gvd ook wel een bodyguard in dienst nemen |
|
who framed roger rabbit? Je moeder. |
|
ownee..niet of wel?? nahja [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 06-05-2002 20:44] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |