|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: die zulle absoluut nog wel komen... |
|
quote: stem dan op de natuurwet partij. dan weet je zeker dat je stem naar de opositie gaat. |
|
Ik ben net thuis van sporten en schrok me kapot: nu al 25, bijna 26, pagina's. Ik ben blij dat dit topic zo snel groeit! tzijn der dus al 26 [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 06-05-2002 21:21] |
|
quote: waarom? Suck my piss |
|
quote:Ja man, lekker mediteren over het partijprogramma Zo'n partij moet natuurlijk wel een zetel krijgen. |
|
quote: niet te blij zijn hoor.. er staat een hoop onzin op deze paginas.. helaas "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: daar twijfel ik niet aan. |
|
quote: of op onze minister van feest, die zal hardhandig tegen dit soort aanslagen optreden met.... een leuk feest [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 06-05-2002 21:24] Oud Vuil. |
|
damn, kheb vette koppijn van vanavond... Man, ik kan er maar niet over uit... ik snap het gewoon niet! |
|
quote: doe maar...is allicht beter dan die je nu hebt... |
|
vanaf NU, kan ik alles alleen nog maar met rechts: * ik kon eerst neit met rechts schrijven, nu wel * rukken met rechts was ook geen makkie, maar nu wel * naar rechts sturen met mijn fiets, alsmaar rondjes rijden * naar rechts pissen, heel de muur eronder * naar rechts kijken, stijve nek van hier tot..... * met rechts typen (gaat 2x zo langzaam als met 2 handen) * heb mijn linkse hand net gebroken (tussen deur geklemt) |
|
Ik ben eigelijk best benieuwd hoe ze dat nu gaan doen met de verkiezingen. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: maar dan wel een feest waar ze alleen De Vlieger van Andre Hazes draaien.. dat is toch zo'n mooi lied voor op overleidensfeestjes "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Dat er toch zoveel mensen hier een mening over hebben en het er met elkaar over hebben. Kortom dat mensen er over nadenken en niet denken van 'wat gebeurd is is gebeurd so? Life goes on toch?' |
|
quote: ja, dat snap ik maar als meerdere mensen dat gaan doen, is de kans groot dat de verkeerde mensen gaan regeren |
|
quote: ja, die slopen die zetel eruit en leggen zo een matje op de grond. kunnen ze in de "lotushouding" voor het welzijn van nederland bidden (hebben ze trouwens nog veel te doen). |
|
quote:Weet waar je om vraagt.... |
|
quote: vergeet je linker voet en linker hersenhelft ook niet te beschadigen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: domme vraag maar goed, in welk neusgat peuter je altijd ? |
|
GODVERDOMME! Wil ik eindelijk eens The Osbournes kijken, zet ik MTV aan krijg ik een nederlandstalige rapclip te zien met daaronder de boodschap "Vanwege de aanslag op Pim Fortuyn is er vanavond een aangepaste programma."! |
|
quote: als ik dat lijstje zo bekijk zijn die hersenen zoiezo al flink beschadigt |
|
quote: |
|
quote: HA, als je je linkerhersenhelft beschadigd, ben je fout bezig. Je hersenen zijn gespiegeld |
|
quote: ja, ik wilde eigenlijk ook liever startrek zien maarja. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |