|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tosti is Frans. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Nederland wordt een tweede Amerika .. Alleen wat kleiner .. |
|
quote: We houden dan alleen nog ons broodje kaas over ... |
|
quote: waar ken jij die van? Suck my piss |
|
En over die shoarma, ik heb er toch een hekel aan, smaakt naar stront, maar ik ga nu, PIM FORTUYN, REST IN PEACE WE LOVE YOU! |
|
Ik ben het wel met DimmuChild eens.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: Het gaat mij dan ook meer om de politische gevolgen. Verkiezingen gaan waarschijnlijk niet door, en zo wel, dan kunnen we de uitslag weggooien. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote:Er was ff iets mis met de database |
|
Ja idd .. overflow ofzo? |
|
eindelijk iemand die zegt iets wat niemand durvde te zeggen, en er moet weer een of ander moslim zoiets gaan doen, omdat ie dan zijn uitkerring niet krijgt ofzo. |
|
quote: politische koud, die kennen we niet, en daarbij komt jij gaat toch blanco stemmen dus wat boeit het jou |
|
ff geen zin om die hele zooi te lezen, maar toch ff een beetje mn mening geven: Wat is dit toch eigenlijk te triest voor woorden, waar lopen er toch een stelletje idioten rond. Pim mag dan 'extreme' ideeen hebben, maar dit slaat toch helemaal nergens op. Alsof Pim de eerste/enige is met dit soort ideeen en uitlatingen. Er zijn veel meer mensen, ook in de media, die soortgelijke meningen hebben, waarom dan alleen Pim vermoorden en niet al die anderen? Is die dader dan echt zo achtelijk?? |
|
gvd dit gaat snel!! Suck my piss |
|
Ben er toch nog even...... Als je ook je medeleven wil vertonen hier, moet je je logo in hetzelfde veranderen als ik heb, groeten |
|
quote: Wohohoho! Man man man.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: ik hoop dat t een moslim is ....hopelijk doen ze dan eindelijk wat aan dat probleem maar het schijnt ofzo een nederlander te zijn... [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 06-05-2002 21:03] |
|
quote: Het lastige van de Democratie is dat ik moet leven met de keuzes die me buurvrouw maakt, maargoed dit soort idiote acties zorgen er ten minste wel voor dat er wat extremere partijen komen ipv die slappe hap die er eerst in de kamer zaten. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
!!!!!!TERORRISME HOLOCAUST!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 06-05-2002 21:03] |
|
quote: *proest* |
|
quote: neuh ik wil mijn medeleven niet vertonen. |
|
Volgens een ooggetuige was de dader een man die eruit zag als een bouwvakker, geen allochtoon denk. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
dit kan haast ook niet anders. en wat gaan die moslims veel problemen krijgen. |
|
quote: Dat was bij het benzinestation. |
|
quote: je stinkt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |