|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Metalheads dragen geen baseballpetje (BRON: 2VAndaag) |
|
Waarom gaat in hemelsnaam de discussie over allochtonen. Een grote hondelul heeft gewoon Fortuyn neergeschoten, laten we eerst es kijken of-ie überhaupt allochtoon is! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
"Laten we afwachten......." Da's het makkelijkst wat je kan zeggen. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik zeg alleen dat ik het via MSN krijg [:en idd, het gaat ver:] [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 06-05-2002 20:19] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote:Zullen we ook een stille tocht organiseren? |
|
Kok legt NU een verklaring af in Den Haag.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Zit je nou zelf ook niet te discriminerren?? WIJ NEDERLANDERS?? en de rest niet?? pfffffffff |
|
quote: ach ik zou meegedaan hebben alst niet zo'n overdreven sensatieactie was... Je moeder. |
|
quote: Nee, ik heb er al vijf deze week want de hond van de buurvrouw heeft griep. |
|
quote: Neen, het rechtvaardigste. |
|
quote: IK HEB HET NIET BEDACHT!!! KRIJG HET VIA MSN!! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: HAHA... Kok (onze demissionair minister president) herhaalt zichzelf erg vaak... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
euhm jongens .. ik heb slecht nieuws .. morgen nog een stille tocht .. ik ben per ongeluk boven op die spin in me kamer gaan staan .. |
|
quote: Sorry kerel, maar je zat ook zo de boel voor te zitten hiero. Ik wil meer nieuws!! Wie heeft het gedaan? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-05-2002 20:20] |
|
quote: Dus daarom dacht je kom laat ik alle buitenlanders maar eens beledigen!! Nogmaals erg bedankt! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: ok |
|
'wij nederlanders' ism nix mis mee, dat zeg ikzelf ook zo vaak Je moeder. |
|
quote: Kok spreekt... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
"Wij nederlandsers hebben WEL een hart" Leuk als je net een xeno-transplantatie heb gehad, dan word je meteen herinnerd aan het verschrikkelijke voorval!!! Denk eerst na voordat je iets doms zegt!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Hiervoor zet ik mijn states 666 uur op bezet, kankerstreek |
|
kok is alweer bedroefd.. Hij heeft een hoopt te verdragen de afgelopen weken [Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 06-05-2002 20:21] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: ik wordt ook schijtziek van dat stomme kankergedoe.. bah ik vind het jammer van pim, hij was tenminste nog boeiend 11.45: restate my assumptions |
|
Ik baal als een stekker.. Trieste gast |
|
quote: LEES VERDOMME! NIET ZELF BEDACHT: KRIJG HET VIA MSN!! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |