|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Op 6 mei 2002 20:24 schreef Jenje het volgende: Oh, mensjes, één klein verzoek (nee ik ga niet aanpassen). In den beginne van dit forum werd het woord Kanker ook veel gebruikt, en er zijn enkele forumleden hier die toen vriendelijk verzocht hebben om dit woord niet te gebruiken aangezien ze familieleden/geliefden hebben verloren aan deze ziekte, dat verzoek is toen door het forum geaccaepteerd. Dus gaarne een beetje daar rekening mee houden. Bedankt ! oh dit vin ik ook zulk gelul, mijn tante ook dood aan kanker. KANKER, boeie dat woord |
|
quote: Logisch? Spreek voor jezelf! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ok, een poll. Wie heeft Pim Fortuyn dood geschoten: A.) Een autochtone tegenstander die hem als bedreiging zag. B.) Een allochtone tegenstander die hem als bedreiging zag. C.) Iemand die gewoon flink in de war is (komt steeds meer voor). D.) Ik ga niet speculeren, ik wacht wel af tot ze de dader hebben. Ik kies voor D. |
|
quote: ** GROUP HUG!! ** "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hey, hij heeft er zelf voor gekozen om zo radicaal over te komen, dan weet je dat je gedonder krijgt, dus moet je ook voor je eigen veiligheid zorgen. |
|
quote: A+C+SP Je moeder. |
|
quote: Das waar Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
weetjewat, we gaan een sponsoractie houden, om le pen naar NL over te laten vliegen, als tijdelijke vervanger voor onze god van nederland, en dan nog meer sponsorgeld (door bijv. een sponsorloop ofzo te houden) om hem nederlands te leren, en hem zo in de politiek te donderen, goed idee of niet? |
|
quote: Zal wel in de v.s. gestudeerd hebben |
|
quote: E.) Steve van Jerry Springer, omdat Pim's jkoppie gladder was |
|
quote: Ik hoorde het ook net.. Achterlijk.. die mand wil gewoon nog even voor zichzelf een vergoeding van de staat krijgen.. want hij was natuurlijk "pims vertouwens persoon" "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: nix mis met radicaal overkomen, zo krijg je tenminste reacties + discussie en in de politiek is dat toch juyist de bedoeling???? Je moeder. |
|
Je kan zeggen wat je wil maar tegenhouden doe je het niet Ik, Wil Schuurman |
|
Tja, maar als je dat doet, moet je ook bereid zijn de gevolgen op je te nemen! |
|
quote: D... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: weet ik niet ik kan me goed voorstellen, dat ik dan zou denken: het zijn nu de omstandigheden zo. ik ben zelf ook deels duits heb me over de 4mei topic ook niet echt druk gemaakt |
|
quote: neuh, le penn heeft een te negatief caracter opgebouwd en is geen nederlander Je moeder. |
|
quote: Autochtoon???? FLIKKER ALSJEBLIEFT OP MET DAT WOORD! wij zijn NEDERLANDERS, en daar zijn we trots op! En niet dat achterlijke woord autochtoon, want dat lijkt verdacht veel op ALLOCHTOON, en daar heb ik nu ff een hekel aan, danku |
|
POLL: D |
|
quote: erm.. mag ik een hulplijn inschakelen?? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ik vind het een zegen dat je in nederland tot nu toe radicale dingen kon zeggen zonder dat je doodgeschoten werd. PF heeft hier absoluut geen schuld aan. |
|
quote: ik zal me mijn mond maar houden ... |
|
Poll: B Trieste gast |
|
quote: Le Penn is best extreem..extremer dan Pim iig, duz met je eens: geen Le penn naar NL.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |