|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:ja Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Jessica Rabbit |
|
quote: Máár. De SP is een partij waar iedereen ook zijn mening over heeft, maar Pimmie is meer zoiets van "voor of tegen". En vandaar deze discussie. Tuurlijk als Jan vermoord was, dat er een topic was gekomen. Ik, Wil Schuurman |
|
als de regering die allochtonen het land nooit in had gelaten, was pim fortuyn nooit zo beroemd geworden, en was ie ook niet vermoord door 1 of andere godvergeten klotemongool |
|
quote: HAHAHAHA check dat icoon... het moet niet gekker worden!!! HAHAHAHA ongelooflijk!! |
|
Maar dan hadden we nooit shoarma gehad |
|
quote: dat gaat ook nergens over... ps: ben jij poggwyd? Je moeder. |
|
quote: Heb je wel gelijk in...de hele Pim-hype is toch groter dan de Jan-hype... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Mag ik er wat van zeggen ??? Hmm, laat ik maar wijs zijn en mijn heil zoeken in zwijgzaamheid. |
|
quote:das ietwat zwartwit... want het ligt aan de mentaliteit van die gasten, das niet ok.... sterf islam, en ja dat is een achterlijke cultuur Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: relaxt he? toon wat medeleven |
|
Waah... niet zo snel! Okee, eerste reactie: Is dit een grap? En dat was ong 10 minuten na de show van Ruud de Wild. Waar Pim Fortuyn zei dat hij verwachtte minstens 86 te worden... Ik vind dit erg en eng. Meer mening heb ik niet want ik heb geen verstand van politiek enzo. En die poll, ik ga voor D, want je weet gewoon niet genoeg. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
waarom? Elke dag sterven er duizenden mensen? *reactie op LB* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-05-2002 20:47] |
|
quote: Dat weerhoud mij er ook van om Extreem Rechts te stemmen Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: das de derde keer, DOE HET DAN OOK! |
|
quote: 87 Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote:Tosti is ook niks mis mee. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 06-05-2002 20:48] |
|
ach tering zeg "had" en "als" teer toch op... |
|
quote: ik doe met je mee |
|
quote: je was me voor dan maar een ander patriotisch logo ofzo... ff zoeke Je moeder. |
|
enneh, er gaat vooralsnog nix boven hollandse kost Je moeder. |
|
Gompie, al 2 minuten niks gepost hiero. |
|
Ik hoorde het tijdens het werk, en dacht eerst dat een het een ziek grapje was. Maar het is dus echt zo. ONGELOOFLIJK! Je bent gewoon niet meer veilig op straat, nergens meer. Dit is toch volslagen idioot? Neergeschoten om politieke redenen... tsss niet te geloven... |
|
ja jongens, het is me wat... 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |