|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja |
|
dat bleek dus jah... en dan afvragen wie er dus gevaarlijker is/was... Je moeder. |
|
quote: Nou, wat hebben de sociale partijen hier mee te maken? Iedere gek kan dit doen! Ook als er andere partijen in de regering komen. Één individu is genoeg om zo'n misselijke actie te doen.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Fortuyn werd gewoon overal en in alles verkeerd begrepen... Gevaarlijk?? no way... daar geloof ik niet in... Ik zou zelf nooit op hem stemmen, maar in mijn ogen wast 't geen nare man |
|
Tering Hartstikke dood godverredomme!!!!! En die gast wist precies hoe die hem moest raken walgelijk!! ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote: inderdaad, dit soort acties zitten meestal geen organisatie achter, tzijn éénmans acties... lijkt me stug dat er zo'n extreemlinkse partij/actiegroep achter zit... Je moeder. |
|
Ben totaal tegen extreem rechts... (extremen zijn nooit goed trouwens, extreem links is ook niet goed te keuren)... Maar 'n dergelijke daad is gewoon het rechts extremisme in de hand werken ! ... |
|
Eens kijken of we hier op dit topic een minuut stilte in kunnen voeren? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: WAS ja...... sorry ik kan er echt gewoon niet bij.. -zucht- |
|
quote: Pfff ik ben al een half uur stil. |
|
Dit is heel erg KUT, het is inderdaad bevestigd dat hij nu dood is... erg klote indeed!! |
|
quote:Uhm, meetste mensen met nek, hoofd en hart(streek) schoten overleven het niet... |
|
quote: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuk! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Pim was niet extreem! |
|
quote:Gewoon, mensen teveel het hand boven het hoofd houden, zo van aaah, slechte jeugd gehad en dergelijke blah, wegens goed gedrag 7 jaar te vroeg weer op straat. Dat schrikt dit soort LIJERS natuurlijk niet echt af, he? Ik zeg niet dat het anders niet gebeurd was, maar je maakt het mensen soms wel erg makkelijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Walgelijk, ik zou nooit op hem stemmen maar dit??? wie doet dit nou? |
|
quote: jah en mede door de interviews de laatste tijd is hij erg menselijk en aardig gebleken. uiteraard kan dit ook schijn zijn maar hij was niet zo'n mediafiguur, veel te spontaan ervoor of hij moest een meesteracteur zijn geweest... en dat van janmaat neem ik terug, dat floepte er in de woede even uit... excuses mocht ik iemand ermee gekwetst hebben... Je moeder. |
|
Hmm je kun lullen wat je wilt, hij was wel extreem. Niet volledig extreem rechts, maar neigde er wel heel erg naartoe. |
|
Pim zat toch in een radio uitzending? Misschien dat iemand zich helemaal razend heeft zitte maken onder de uitzending, dat ie erop af is gegaan... Weet iemand iets over de uitzending? |
|
quote: Maar hij hield zich wel in vind ik... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Ze gaan wel door met luister fortyuin*, Dus ze zullen ZEKER veel stemmen krijgen! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Nope .. hij is naderhand toen hij terugliep neergeschoten. |
|
quote: ik vind dat deze dader toch wel meer verdient dan bij 'gewone' doodslag. Iemand vermoorden omdat hij ergens voor uitkomt is echt vre-se-lijk laag |
|
quote:Jammer alleen dat je dit soort dingen niet los van andere zaken kunt zien, met de mogelijkheden die het huidige partijbestel ons geeft. Ik ben voor een lik-op-stuk beleid met criminaliteit maar ook voor zeer 'linkse' maatregelen met veel geld naar o.a. onderwijs en gezondheidszorg en tegen verregaande privatisering, wat nu? Ik denk dat ook in een rechtse samenleving de echte gekken niet afgeschrikt worden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |