|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja.. na 11 september zond tmf de hele dag zwart/wit kutclips uit.. Is het nooit bij die gasten opgekomen dat je juist naar zulk soort zenders kijkt om even weg te zijn van alle ellende.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik vind het heel erg en schokkend wat er gebeurd is hoor, maar toch vind ik sommige mensen nu ineens zo zielig doen terwijl ze eerst Pim het graf in wensten. Maar dat even terzijde. Het is belachelijk dat zoiets hier in ons "democratisch" () Nederland kan gebeuren. |
|
quote: de dag na vorige week, de dag na 5 januarie, na 6 april, dag na woensdag, whatever! tmf zend altijd kut clips uit |
|
Ow fuck ow fuck ow fuck Nu ook al brand in de parkeergarage van het binnenhof! Rellen erbij, jottem |
|
zou de moordenaar ook een slipknot fan zijn? |
|
quote: |
|
quote: Valt me mee dat niet massaal alle neo nazis de straten op gaan om iedere allochtoon die ze zien in elkaar te slaan. (lees: nu pas?) Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: Toen ik mijn antwoord typte wist ik dat er iets mis was.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ja ik wilde ook the osbournes zien!! KUTZOOI! En trouwens, ik heb net de TV effe aangezet. Met mn rechterhand uiteraard Ik, Wil Schuurman |
|
tering zeg, wat een achtelijke lopen er nu rond op het binnenhof.... Alsd je een proteststem wil invullen, stem dan in godsnaam BLANCO en niet op lijst fortyun of een andere kleine partij.... |
|
Al die allochtonen wrijven nu in hun handjes, omdat de man die tegen hun was de fuckin pijp uit is!! Nu krijgen ze weer meer opvang, gratis scooters die een doorsnee nederlander (of AUTOCHTOON ) niet aan kan schaffen!!!! AAAAARHGG |
|
quote: Wat zijn mensen toch dom! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Wat is daar eigenlijk aan de hand??? |
|
quote: Vraag ik me nou ook wel af ja |
|
quote: Dit is dus onrationele onzin en dat besef je zelf ook wel hoop ik? |
|
quote: jouw post was nr. 666 EVIL!! 11.45: restate my assumptions |
|
quote: snuif jij veel lijm?? eerlijk zeggen |
|
quote: Onzin?????? echt niet he, jij kent nederland nog niet!!! elke turk rijd zowat op een scooter, ze hoeven niet te werken, maar ze hebben er toch 1, RARA, hoe kan dat?????? |
|
Ik las op een ander forum al dat er mensen zijn die als protest op de Lijst Pim Fortuyn gaan stemmen, terwijl ze heel iets anders wilden stemmen ... dat slaat dus ook als een tang op een varken... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: okay.. dit is het bewijs dat hij zijn linkerh hersenhelft ook uitgeschakeld heeft "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: hehe, ik heers zwaar, ik weet het |
|
quote: Das ook niet slim nee. Dat helpt niks. |
|
quote: Yup. Maargoed, de eerst volgende verkiezings uitslag wordt toch waardeloos. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: Ik geloof dat een stel idioten brand gesticht heeft in de parkeergarage van het Binnenhof, want Pim is dood. Lopen ze daar met foto's van hem voor de camera's te dansen, triest! "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |