|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ben ook tegen extreem rechts ja, daarom was ik zo zo blij dat mensen als Pim eindelijk eens konden roepen waar het op stond, en de punten een beetje te kunnen onderbouwen zonder de stommiteiten te roepen zoals nazi's en andere Janmaten het deden. Maar Lijst Fortuyn extreem rechts noemen...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik denk zomaar dat niemand ook maar iets kunt zeggen over hoe het nu zal gaan met de verkiezingen.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Dus omdat iemand Pim neerschiet moet hij een grotere straf krijgen dan dat ie je moeder of vader neerschiet? Beetje belachelijk hè? |
|
quote: lijkt me niet, dit lijkt echt meer op moord met voorbedachte rade |
|
quote:Juist, dat zijn dingen die geroepen worden door linksen en media die geen snars verstand hebben van die shit. Zonder de rest van de punten eens te gaan lezen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Idd... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote:Kun je die niet downloaden? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bah, nu wordt hij al vergeleken met JFK, beetje sensatie journalistiek op RTL5 |
|
nou nou, wat een spektakel weer ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren ik ga denk ik gewoon achterover zitten en het hele spektakel volgen 11.45: restate my assumptions |
|
quote: nee ik snap wel wat je bedoelt maar toch vind ik dat iemand hiervoor (objectief bekeken dan he) langer het gevang in moet, mede omdat dit ook gevolgen heeft voor heel Nederland |
|
quote: in feite wel: hij heeft danwel iemand vermoord dus gelijke straf. maar hij heeft iemand vermnoord met een grote functie en veel invloed op landelijk nivo (iig na de verkiezingen). het is een politieke moord dus dat komt erbovenop. Je moeder. |
|
quote: owjah shit krijg je dat weer... opeens vond iedereen hem geweldig Je moeder. |
|
Die sukkel van LN wil een week rouw ... mwuahaha Elke dag worden er mensen neergeschoten |
|
quote: Gadver, ik zou niet durven RTL aan te zetten..commercie moet nu oprotten! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: das inderdaad wel iets té |
|
quote: Maar geen pims Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Idd.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Dat zat ik dus ook te denken, ben benieuwd naar de reacties van de uitzenders... Niet dat ik zo'n sensationist ben.. maar toch.. |
|
quote: Klopt. Ik ben vooral met stomheid geslagen door het feit dat hiervoor een moord gepleegd wordt. Ongelofelijk. |
|
Mooie reacties van de lijsttrekkers...niemand wil meer campagne voeren...ben heel benieuwd wat ze beslissen over 15 mei... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Zo zullen een heleboel mensen nu reageren... Dus misschien was het wel een rechtse dader, wie weet? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: dit is niet alleen sensatie hoor, dit heeft echt invloed op Nederland, nogal logisch dat iedereen het er meteen over heeft |
|
Patrick Kluivert 240 dienstverlening voor het doodrijden van iemand. Man, diefstal 3 jaar. Beste voorbeeld nog steeds. Okee... All your base are belong to O.J. Simpson... |
|
quote: Je blijft net een scheurkalender hè. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |