|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
of toch minister van feest.... (quote op jenje ) [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 06-05-2002 20:08] |
|
quote: nou dat hoeft nou ook weer niet metteen |
|
quote: Rascisten --> OVENS ! |
|
quote: mensen die maar al te graag het woord racist gebruiken omdat ze het oneens zijn --> ovens Je moeder. |
|
Irritante moderators --> OVENS! Ik, Wil Schuurman |
|
Hopelijk komt er een nieuwe Pim-wannabe, die dezelfde ideeen als hem heeft, ik was het voor 90% met hem eens, en meerdere mensen denik. Wat hier gebeurd is, is gewoon diep triest, en om te janken! At your service |
|
quote: mee eens, mijn stem heb je SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Dat geloof ik niet. De stromannen worden aan beide kanten alweer klaar gezet merk ik.... |
|
quote: alle rascisten, dus ook bv die rand debielen v/d grijze wolven. |
|
verwijdert [Dit bericht is gewijzigd door Azrael op 06-05-2002 20:11] ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
Dwaallicht: Minister van OVENS |
|
quote: Mensen die van geen ophouden weten --> Ovens.. Jenje, plz edit zijn en mijn post...iig die van mij.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
kanker buitenlanders Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Echt wel ! ALLE echte rascisten .. alle soorten en maten, patriotten vind ik geen rascisten, zolang ze maar op een zinnige manier en zonder vooroordelen kunne uitleggen waarom. |
|
Dat dacht ik niet. Ik zou het buitengewoon kinderachtig vinden als een moderator in dit topic een bericht zou gaan editten. Oja, diabolis, vanwaar die voorliefde voor jenje en waarom bemoei je je met mensen die het niet met hem eens zijn ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: WTF ? Ik zeg dit als mens en niet als moderator. Beetje verschil kunnen maken hè! |
|
quote:Maar ook al had ie weinig te melden, ik denk dat het moeilijk zal worden een man (m/v) met zo'n grote aantrekkingskracht te vinden. Het charisma van die man was gewoon erg aanwezig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: lekker kortzichtig zeg. |
|
quote: Zet de ovens van de concentratiekampen maar alvast wer aan |
|
quote:nee, ik bedoel die gast die dit geflikt heeft, en das een buitenlander [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 06-05-2002 20:13] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik vind mezelf geen rascist, maar ik vind wel dat iedereen die hier te gast is in dit land, zich moet gedragen, nederlanders moeten dat ook, maar wat sommige allochtonen bij ons in nederland flikken, hoeven wij in hun land niet te proberen. Dan krijgen we meteen de kogel |
|
quote: Nogmaals bedankt!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Dit had ik nou niet van jou verwacht Huma... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Ik ga GEEN posts aanpassen. Ik vind dit gewoon een normale discussie, op het scherpst van de schede. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |