|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ze zeggen dat ze de dader hebben gepakt! Ben benieuwd wie het is...spannend!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Statistisch gezien zijn er meer rechtshandige mensen dan linkshandige... |
|
quote: ik nu dus ook |
|
quote: Pim is toch uniek of niet soms.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Hmmz, en dat in Nederland, vrij beangstigend. En nu maar hopen dat Pim Fortuyn geen martelaar wordt. Ik hoop oprecht dat het geen buitenlander blijkt te zijn die het gedaan heeft, zo kort voor de verkiezingen gaan mensen dan met hun hart ipv met hun hoofd denken. ziek..... Life doesn't get much better than this! |
|
quote: was [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 06-05-2002 19:20] |
|
Ik ben totally shocked. Dit slaat nergens op. Dit heeft verstrekkende gevolgen voor de Nederlandse politiek. Bring The People Together |
|
quote: tklinkt nu eerlijk gezegd meer als een spannende actiefilm... maar al bekend? tering ik ren nu ook maar es naar beneden... Je moeder. |
|
quote: Welnee, snelle conclusies van de commercie.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Tjah... zo vrij is Nederland nou van meningsuiting... Je zegt iets wat 'de rest' niet durft te zeggen. En kort daarna ben je dood. Ik, Wil Schuurman |
|
Ik spreek een vriend uit Finland die meteen zegt: Damn those idiots :/ Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
"t gaat echt plots de hele wereld rond idd.. |
|
quote: Wel extreme manier van meninguiten vind ik dit... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Wat doet iedereen opeens sentimenteel zeg. |
|
quote:Denk het niet, de kans is veel te groot dat hij wordt opgepakt. Dat zou hetzelfde zijn als een kampvuur maken op het ijs. Je verzuipt vanwege je eigen domme fout. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Plus nu iemand uit Zwitserland die zegt:" you got your TV on? " Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Wat is de site van zijn partij ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: tuurlijk |
|
quote:Klassejustitie, welkom in Nederland. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ach nee, ik vind het heel normaal. Racisme kan ook positief gezien worden, want nog nooit hebben verschillende rassen goed met elkaar kunnen leven samen. Ieder heeft zijn eigen normen en waarden en die zijn gewoon onmogelijk samen te voegen. Ieder z'n eigen land is de beste oplossing. Als iemand met zo'n voorstel komt zijn de allochtonen beledigd en krijg je dit.... triest. heel triest. Ik, Wil Schuurman |
|
Condoleance registers stijgen al op het internet... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
zal idd wel vroeg vrijkomen, alsie al gepakt wordt... ook erg lekker hoog oplossingspercentage in nederland Je moeder. |
|
De politieke inpact hiervan gaat groot zijn ik bedoel, waar gaan al die pim-stemmers nu heen? Ik bedoel bizar, ik was anti-pim (begrijp me niet verkeerd dit gun ik niemand hoor) maar nu gaat het hele politieke klimaat overhoop... |
|
ik hoor dat hij nog steeds niet dood is hoor! ik weet niet naar welk media jullie kijken of luisteren? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |