|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dankjewel dat je nokt anyway...iedereen zal dit doen hoop ik toch.... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: eigenlijk moet het gewoon doorgaan, toch? is dat niet wijken voor terreur of is het gewoon praktisch?? maar het politieke klimaat zal weer drastisch worden gewijzigd want niemand kent de nummer twee en drie van lijst fortuyn, die partij is dus kansloos nu |
|
Ja, nou jij zelf nog meneer de Voorzitter Diabolis, ik krijg kromme tenen van je posts. De nieuws-coverage is weer overdonderend trouwens moet ik zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-05-2002 20:01] |
|
zoals pim net op de radio zei: "ik ben een goede huisvrouw, voordat je gaat dwijlen, moet eerst de kraan dicht" Pim |
|
DE REDDER VAN NEDERLAND IS DOOD, DE KLOOTZAK DIE DIT OP ZIJN GEWETEN HEEFT, MOET 1 VOOR 1 ZIJN LICHAAMSDELEN WORDEN AFGESNEDEN, EN OPGEGETEN WORDEN, IK HAAT HEM THAT MOTHERFOKKER |
|
Dat zinnetje van "Zeg maar... is iedereen rechts of links" was eigenlijk niet een vraag naar jullie maar naar Diabolis omdat hij al oordeelde voor alle ZM-ers over de vraag wie er meer gewaardeerd word (ik of jenje). Maarja.... Ik, Wil Schuurman |
|
Je capslock staat aan ... *reactie op lord babyoil* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-05-2002 20:03] |
|
quote:Scherp meisje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hail lord belial, zullen wij een nieuwe partij op richten. Nederland 88! |
|
quote: *sigh* Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Ah.... jou constatering is juist! God wat was dat een lastige. En nou moeten wij gaan roepen: ON TOPIC whahahaha Ik, Wil Schuurman |
|
Removed... [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 06-05-2002 20:04] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Uitlokken? hou nou ens op! |
|
Dubbelpost Ik, Wil Schuurman |
|
quote: deja vu II |
|
quote: dat betekend DAT JE ER GODVERDOMME AANDACHT AAN MOET SCHENKEN KLOJO |
|
quote: Ja AFKNALLEN DIE GAST!!!! MAAR EERST ZIJN BALLEN ERAF Jezus dat dit nu met Pim moest gebeuren. Damn diep triest. ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
Sorry .. ik zal het niet meer doen .. En nee ik ga niet on topic roepen. |
|
quote:Nou, ik hoop dat die slimmer is als die voorlichter van LPF. |
|
quote:Dit is gewoon terrorisme. Je bent het niet eens met een (potentiële) regeringsleider, dus elimineer je die maar om te zorgen dat mensen die wel jouw meninig delen meer stem krijgen, en mensen die de mening van het slachtoffer deelden hun bek niet meer durven opentrekken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wat een mannetje he? Pfff whahahaha... wat een bezorgd kruideniertje. |
|
Diep triest. Welkom in het nieuwe Nederland. Gefeliciteerd links, jullie demonisering en diabolisering heeft zijn summum bereikt. |
|
Henk Wijngaard for president! |
|
quote: Dwaallicht for president Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |