|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehehe ik ook hoor |
|
quote: whaha..je komt op mij over als iemand die WEL problemen heeft met rechtse uitspraken |
|
quote: Ze mogen van mij extreem zijn hoor, als ze maar onderbouwd zijn. Van die loze opmerkingen van "kut buitenlanders die, klootallochtonen dat" daar wordt ik best pissed off van. |
|
Ik vind het gewoon schandalig !!!! Dit hoort niet en mag niet !!!! Ondanks dat ik niet blij was met z'n ideën, dit had nooit mogen gebeuren !!!! Wiegen Meister ! |
|
quote: Ik helemaal niet, ik probeer zo veel mogelijk emoties en argumenten gescheiden te houden. De tijd dat ik rokend uit mijn oren achter het scherm zat is al jaren voorbij... Zou iedereen moeten doen. |
|
ik snap nu alleen die hele rellen shit niet hoor. Op wie zijn ze nou boos daar in den haag? Zie ik zo'n grote neger op tv boos doen naar de ME |
|
quote: Dan zie je dat verkeerd.. Als ik mocht stemmen zou ik waarschijnlijk VVD stemmen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: dat vindt neem ik aan iedereen |
|
Wat is het laatste nieuws? Naar welke zenders kijken jullie eigenlijk? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
DOOD aan diegene die dit gedaan heeft. Ik had verwacht dat de dader nooit (voor 15 mei) bekendgemaakt zou worden, maar de man die ze als hoofdverdachte aangehouden hebben schijnt ook gewoon een blanke Nederlandse man te zijn ...Not As Others! |
|
rtl5 verslaggever van BNN nu, had laatste interview met Fortuyn het was dus een blanke nederlander, type bouwvakker, houthakkersblouse, met baseballpet. |
|
quote: nou en? wat heeft de VVD hier nou weer mee te maken? |
|
quote:Dat vind ik zo leuk aan je, je bent altijd zo lekker rationeel; en als je een opmerking maakt die in eerste instantie nergens op slaat doet ie dat in tweede instantie wel. Heerlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: beste zender is nederland 2! |
|
quote: Hij wil zeggen dat hij niet compleet links is, meer niet... |
|
quote: Lekker he |
|
Volgens mij heeft Greycloack een oogje op Dwaallicht .. Hahaha straatracers namen 2 minuten stilte .. hahahaha |
|
Wat is er leuk aan da'k 2 minuten stilte nam? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
... notitie: geen rijles bij greyclaock nemen ... |
|
Notitie: Leer namen spellen en mijn gemiddelde eerst geslaagden is behoorlijk hoog. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Aha zie je wel.. Gelijk zal ik krijgen! Spijtig dat ik maar 2 biertjes ingezet had. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Niks, maar dat is een teken van het feit dat ik geen Linkse rebel ben, want de VVD is een rechtse partij.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Hmm, ach ik heb me rijbewijs al jaren. |
|
quote: Ach jij bent gewoon een closet leftist... wacht maar tot je uit de kast komt!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |