|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rijbewijs? Oeps.. Heb ik nogaltijd niet.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Heb jij ook 2 min. stil gestaan? En ook nog een kwartier staan toeteren Schijnheilig gedoe [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 06-05-2002 23:01] |
|
quote:Moet ik je een folder sturen? Kan je van de zomer 2 week bij me logeren, krijg je een spoedcursus van me en klaar. (Ik moet toevallig toch van de zomer de 2 weeksen doen... Komt mooi uit.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Neu niet hypocriet, het gaat om het idee. Je schiet er verder geen ene flikker mee op, maar het idee is leuk |
|
quote: misschien moet je jezelf toch eens meer verdiepen in de partijprogramma's "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Haha, welnee, ik heb een Grolschje aan hem opgedragen, meer niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
quote: Goed. Ik kan al rijden hoor, daar hoef je geen tijd aan te verspillen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Dan krijgt-ie van mij deze kop koffie. |
|
quote: misschien wel..mwhaha |
|
quote:Nou, meel je adres maar dan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik was/ben fel tegen pims politiek, maar dit is beneden peil, grof, en misselijk... onfortuynlijke gebeurtenissen |
|
En Ze zouden ook met vlammenwerpers die klote nazi's uit dat binnenhof moeten roosteren!! ...Not As Others! |
|
quote: Dan zou je geen haar beter zijn. |
|
quote: Het ene sterke idee na het andere in dit topic vandaag Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Ik heb nog geen meel van je, klopt dat? Of was dat óók al geen goed idee? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Oh! Ik dacht 'sarcasmus incarnat' weet je wel.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ja, ja. |
|
quote: Wat is 'ja, ja' nu weer? Ironie zeker? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Er stond toch geen smiley achter? Wat hebben we nou afgesproken over smileys? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nee, nee. |
|
ON TOPIC "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ja, ja. |
|
PROEST!!!!!!!!!!! de SGP bidt nu voor pim fortuyn en ze zeggen dat het "een gevolg van het zondige" is HOE ACHTERLIJK KUN JE ZIJN ZEG!!!!!!!!!!!!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |