|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je hebt hier een point, zeker als het een marokkaan is. Deze gast schieten we toch ook niet zomaar neer als we het niet eens zijn met wat ie zegt. Het lijkt me sterk dat het een linke nederlander is. Dan zou je niemand neer schieten. conclusie = het is een buitenlander geweest |
|
quote: Bij het WTC zijn wel wat meer mensen doodgegaan.... maar ik vind dit nog steeds schokkend!! |
|
quote: GEEN conclusies trekken! Kan net zogoed een politiek tegenstander zijn geweest! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Zonder enig bericht hier al te hebben gelezen: Hij mag dan wel "aparte" ideeën hebben (gehad), maar het is bespottelijk dat een mens daarom wordt neergeknald! ABSURT!!! De dader(s) mogen wat mij betreft worden onthoofd! BESPOTTELIJK!! Ik heb er echt geen woorden voor... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Niet onthoofden, laten lijden! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Als dit een buitenlander was zou ie zn eigen graf hebben gegraven. Dus àls het een buitenlander was, was het wel een heeeele domme |
|
En hij ging nog wel zo enthousiast op pad... Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
sjees, ik hoor het nu pas wat belachelijk zeg.. als mensen het niet meer met woorden aan kunnen moet het maar zo.. ik heb er maar 1 woord voor over: belachelijk. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
We mogen niet eens meer een eigen mening hebben! Waar gaat dat heen met de wereld! *zuchhht* Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
misschien dat de dader nog op het terrein is |
|
Wow.. dit is echt klote.. het maakt niet uit of het P. Fortuin of Rosemuller of welke politici dan ook was, het is gewoon zeer kut dat dit gebeurt in ons NL.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben erg blij dat ik in een land mag leven waar je neergeschoten kan worden vanwege je mening. Dit is gvd wel het LAAGSTE wat er dit jaar hier gebeurd is. Vrijheid van meningsuiting... Totdat iemand het niet met je eens is en met geweld zijn, van jou afwijkende, mening met bruut geweld aan jou opdringt. Heer-lijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik hoorde dat hij al vreesde voor zijn veiligheid. Hij had een goed beveiligd huis, en politie en taxi's die hij zelf kon mobiliseren. Hier kan echt nietmand tevreden mee zijn. Zelfs zijn grootste tegenstanders, behalve de dader dan.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
hmz... kut, hopen dat janmaat nu lijsttrekker wordt Je moeder. |
|
TERING!!!!!!! Hoor het net van mijn moeder!! Ik zou niet op em stemmen, maar dit vind ik toch zo'n lage kutstreek!!!! Ik sta werkelijk perplex!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Het is gewoon bizar, dit soort dingen horen niet te kunnen, dit is echt heel erg, we wonen godver toch niet in het wilde westen! |
|
quote: Idd, we hebben pas onze vrijheid herdacht en gevierd, en nu dit! Je kunt natuurlijk een heel systeem de schuld geven, maar één individu hoeft maar zich er niets van aan te trekken, en its over Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: was dit nu weer voor kutopmerking |
|
als marijnissen of rosemuller was zouk et persoonlijk wat minder erg vinden maar toch nog erg aangezien dat dus idd een actie van onderdrukking van de meningsvrijheid is Je moeder. |
|
quote: ach ja... je hebt altijd mensen die grappen maken over dit soort zaken... gewoon negeren! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: mijn mening Je moeder. |
|
quote: Als ik mod was had ik je voor altijd gebanned van dit forum!! Damn you! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: dat is godverdomme geen grap EDIT: maar is idd niet relevant [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-05-2002 18:48] Je moeder. |
|
quote: Oh, nou lekker! Ik ben van mening dat jij een vieze vuile arrogante klootzak bent Nou lekker? Doe toch niet zo dom man! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |