|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Shadowlands, zeg jij het of zeg ik het...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Natuurlijk wel. Er gaat iets mis en meteen zijn het de buitenlanders. Heel makkelijk. Fijn he, niet denken? |
|
quote: ja maar dit voor ons land uniek en het moet ONMIDDELLIJK de kop ingedrukt worden want zoiets mag nooit meer. je mag niet gedood worden om je uitspraken/levensfilosofie of wat dan ook. dus eens echte strenge straffen gaan uitdelen. |
|
quote: Juistem. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:jammer dan Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:ik ben een lopende denkmachine gast!!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Be my guest!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Dan ken jij de "relatie" tussen mij en Jenje niet... [:sorry voor offtopic:] [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 06-05-2002 20:14] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
laten we eerst eens afwachten wie het heeft gedaan voordat we gaan veroordelen. straks is het een metalhead. |
|
ik snap het niet.. Hij had alle politieke spanningen toch niet aangekund en zou vanzelf wel weggegaan zijn.. Ik ben niet voor Fortuyn, maar ik ben toch nog veel meer tegen deze "oplossing". "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Hoe kun je dan zo simpel uit de hoek komen. |
|
quote: Hmm... ja je kan ook overdrijven. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Absoluut. Hij was een groot redenaar en in dat opzicht had ik ook bewondering voor hem. In politiek opzicht kon ik hem niet serieus nemen, maar ja, de man is dood. Ik vind het jammer dat links gaat koketteren met uitspraken als 'de Nederlandse Haider' en ook erg jammer dat rechts nu aankomt met opmerkingen als 'dank jullie wel links dit krijgen jullie er nu van'. Ik bedoel, HE??? |
|
quote:Zo vaak als ik al m'n bek heb moeten houden om niet in elkaar getikt te worden... Niet op één hand te tellen, en dat was omdat mensen het niet meer met argumenten af konden. Het recht van degene met de grootste spierballen telt, en niet dat van degene die gelijk heeft. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:lees maar eens goed, ik bedoel, en dat wordt meteen weer gehypt hier, dat die gast die dat geflikt heeft een buitenlander IS!!! en dat is gewoon waar Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: kanker metalheads |
|
Krijg ik via MSN: Uit respect van dit treurige voorval, vraag ik je respect om 5 minuten stilte om 21:00... Stuurt dit door, want wij Nederlanders hebben WEL een hart.... EN ZET JE STATUS OP BEZET Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Juist Mutilator! Eindelijk iemand die snapt wat ik wil zeggen .. |
|
quote: idem.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Tja....je mag er wel op gediscrimineerd worden, of niet lieve forumgenoten???? |
|
quote:jah hahaha, sorry ik was misschien wat voorbarig, maar je zal zien 95% Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: dat gaat wel erg ver.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Juist, en dat van die Nederlandse Haider, dat soort shit zeg je alleen maar als je niets redelijks meer kan bedenken, en zo je "tegenstander" toch nog maar wat schade aan te doen. Erg jammer, dat soort mensen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ik krijg ook een beetje jeuk van die jongen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |