|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wie kijkt er nu op tv ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: nee maar wel de verkeerde opmerking op het verkeerde moment |
|
waarom Je moeder. |
|
quote: Idd, allen negeren. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: ik hoor het via tv, hoezo? |
|
Nu ook te volgen op CCN en BBC (World)!!!! |
|
quote: en terecht |
|
quote: mijn excuses... ik zie overigens niet de 'verkeerdheid' ervan in maarja laat maar... ik hou me bek verder Je moeder. |
|
just ignore the ignorant prick... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ik wil beelden zien... BEELDEN! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Tering dit is echt erug! hoe kan iemand dit nu doen?????? WALGELIJK!!!!!! arme Pim ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
Moge hij rusten in vrede.... [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 06-05-2002 18:52] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote:Dikke kans dat er ergens een beveiligingscamera aan stond. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nu genoeg gescholden op elkaar het topic gaat over pim f. ik wil idd ook beelden zien.. ze hebben toch vast wel beveiligings opnamens? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
beeelden op tvvvvvvv! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Amen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: okej we gaan persoonlijk worden dus, zielig maareh ik zei dak me bek zou houden en ik heb me excuses aangeboden aan de mensen die me verkeerd begrepen dus nu niet flamen maar ff ontopic kben benieuwd wie het gedaan heeft eigelijk, tzal vast wel een extreemlinks figuur zijn (niet kwetsend bedoeld) aangezien deze ook geen enkel stukje ruimte aan pim gaven om zichzelf uit te leggen en hem het liefst alleen maar nazi en racist noemen zonder erbij na te denken... maar dan een totaal losgeslagen figuur... Je moeder. |
|
quote: Inderdaad Rust in Vrede Pim Wat walgelijk dat dit in NL gebeurd zeg vreselijk ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote:Waarom stop je nou niet gewoon? Act like an adult plz, this aint the right time. Of je nu gelijk hebt of niet, ook de anderen stoppen hier over [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 06-05-2002 18:55] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: ja net op tv van bovenaf zodat je de artsen zag die bij het (ik denk nu wel) lijk zaten |
|
inderdaad, begint wel een beetje een wild-west tafereel te worden zo... vuile politiek (indien politieke moord...) de verkiezings campagne was al zo hard, harder dan normaal... Je moeder. |
|
ze zeggen dat hij nog niet dood is hoor! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dit is gewoon ultra-ziek... In Nederland! Je leest dingen in de krant, je ze het op het nieuws.. maar da's allemaal zo ver weg, maar in Nederland!!! Dat dit gebeurt, en ook de manier waarop, dat die gek zo makkelijk is binnen gekomen!!! Dat kan toch niet! Man... ik ben me echt Rot geschrokken daarnet... [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 06-05-2002 18:57] |
|
quote: Zeker weten, dit zal verstrekkende gevolgen hebben.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |