![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Poeh poeh. Welgeteld één voorbeeld dat de rechters ook een keer niet met twee maten meten. Als iemand zich negatief uit richting een niet-rechtse politicus wordt er keer op keer harder opgetreden dan waneer zoiets voorvalt tegen een rechtse politicus. Hier nog een keer de omgekeerde wereld. https://nieuwrechts.nl/102943-man-veroordeeld-voor-ingrijpen-bij-diefstal-asielzoeker-loopt-vrij-rond Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dit wordt niet gedeeld, dus doe ik het maar https://nos.nl/artikel/2558301-taxi-held-reed-dader-klem-die-in-mannheim-op-menigte-inreed held! ![]() |
|
quote: quote: ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Wat wil je nu zeggen, klaploper? Die quote van mij was een reactie op iets totaal anders. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
pr3t om "klaploper". (': Het slaat ook zo nergens op: 1) Afhaler 2) Bedelaar 3) Bietser 4) Bijloper 5) Hebzuchtig persoon 6) Hommel 7) Iemand die op andermans kosten leeft 8) Iemand die op andermans zak teert Compleet niet van toepassing op deze context. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
ND doet niet aan context. Ik vond het gewoon een mooi citaat om in deze context aan te halen. Mijn onderbuik vertelde me al dat de taxichauffeur waarschijnlijk van buitenlandse afkomst was en voilà. Je verwacht het niet. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Zeg je nou dat taxichauffeurs voor 99% allochtoon zijn? ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Clowntje Sater faalt weer eens. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Vanuit mijn perspectief in Duitsland wel ja. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Je bent zelf een allochtoon in Duitsland. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: En hoe ist nou? Winter is coming ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6348551/vier-personen-aangehouden-voor-mishandelen-ns-medewerkers-in-deurne.html 95% kans dat de eerste gok uit welke bevolkingsgroep die 4 met wapperende handen komen de juiste is. Een verrijking van de Westerse samenleving. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6348663/pvv-statenlid-erkent-dat-hij-klimaatactivist-aanreed-bij-provinciehuis-haarlem.html "De vrouw laat een advocaat van XR aangifte doen. Dat liet ze maandag weten bij een nieuwe betoging voor het provinciehuis. De vrouw verwacht niet dat de aangifte leidt tot vervolging." Natuurlijk leidt dit wel tot vervolging want er is er eentje uit de linkse klimaatterroristenclub benadeeld en dat kan in de ogen van de D66 rechters natuurlijk niet. En als je zo stellig bent van je zaak wat heeft die aangifte dan nog voor nut? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Je weet de kern van het nieuws bericht weer goed te vatten, meneer-die-achterlijk-gedrag-van-niet-linkse-en-autochtone-eikels-ook-zegt-te-veroordelen-maar-in-de-praktijk-toch-liever-een-anti-d66-stokpaardje-berijdt. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 10-03-2025 19:12] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ondertussen zijn in Syrie de eerste duizend dooie Alawieten een feit. Om mezelf even terug te quoten: "Ja hoopgevend van dat Kalashnikov leegschietend volk met groene doekjes op hun kop die Al-Qaeda bedanken. Als binnen afzienbare tijd, deze moslimgroepering extremistische trekjes gaat vertonen, zoals in Afghanistan, en dat is dan eigenlijk heel voorzichtig uitgedrukt, dan gaan we zeggen dat het ons toch tegenvalt. Over een jaar ofzo, als de Eufraat eindelijk de miljoenen lijken van de tegen die tijd uitgeroeide Alawieten heeft verzwolgen dan gaan we zeggen dat we dit nooit hadden kunnen weten. Dat we het niet zagen aankomen." Winter is coming ![]() |
|
quote: Jank harder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Overigens valt er van een D66 nooit iets positiefs te zeggen. Zelfs niet als ze doodgaan. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
|
|
Misschien is de Gazaanse Riviera iets voor ze. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |