![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Nevermind, het is hier te warm voor. [Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 22-06-2025 10:00] Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Daar zijn we het dan iig over eens. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Goud ![]() ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Je snowflakes zijn terecht AG. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Wat? ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Vraag: Wat krijg je als je zand in het water gooit? Antwoord: Nat zand. AG: Wat? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
LOL. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
https://www.nu.nl/economie/6360086/van-eerd-gaf-448000-euro-cash-niet-op-bij-belastingdienst-niet-bij-stilgestaan.html Geen actieve herinnering. ![]() Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Dit kan allemaal voorkomen worden als we in dit land gewoon het werkelijke rendement op vermogen zouden belasten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Ik zie niet in hoe dat gesjoemel met cash gaat voorkomen? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
https://www.wintersport.nl/weblog/31/10/2024/oekraine-bouwt-nieuw-skigebied-dat-grootste-van-het-land-moet-worden Van die 1.5 miljard hadden ze ook oorlogstuig kunnen kopen ipv dat andere landen het moeten doneren. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: 31 oktober 2024. "Nieuws." Nog niet begonnen met de bouw, gepland voor wat... 2028 plus? Project van 10 jaar plus? En 'ze', wat? Welke 'ze'? Lijken private investeerders. Ik zie in ieder geval helemaal niks - en ook niet toen dit een half jaar geleden al 'nieuws' was - wat erop wijst dat de Oekraïense staat hier geldt aan uitgeeft (in ieder geval niet die 1.5 miljard). De staat kan dat dus niet opeens voor inkoop van oorlogstuig in kunnen zetten. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Dit vind ik best een sterke van je, iets waar je causaliteit goed door hebt. Ga zo door! No dogs, no masters. ![]() |
|
Ja MaAr HeT ArTiKeL Is VaN OkToBeR VoRiG JaAr. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Typerend dat je alleen op dat punt ingaat. No dogs, no masters. ![]() |
|
Ja want als je land in oorlog is heb je geen betere dingen te doen dan de bouw van een skiparadijs plannen. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Dus private investeerders moeten al hun geld steken in het oorlogsapparaat? No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ik heb hem even voor je gecorrigeerd, knulletje. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Geflame [Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 25-06-2025 19:13] Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: OK, dank je, I guess. Ga je nog antwoord geven op de vraag/vragen die ik stelde? Wil het best hebben over de vraag die jij nu stelt* middels je zeer snedige 'correctie', maar goed. Daar ging het nu niet over. *Dat is ook een veel complexere vraag, maar als je over mijn eerdere vragen al amper wat te zeggen hebt weet ik niet zo goed wat het punt is. No dogs, no masters. ![]() |
|
Het is net alsof je tegen jezelf aan het praten bent. ... Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Oh, feitelijk wel. Komt geen duidelijk argument van de andere kant, dus ik moet maar gissen. Maar dat is ook een goede oefening. Heb kinderen, dus komt vast van pas. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Inderdaad, als een land in oorlog is, is buitenlands geld aantrekken en de economie trachten in stand te houden echt het domste wat je kunt doen. Dan kun je beter allemaal heel triest uit het raam naar bommen en drones kijken en black metal opzetten When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |