![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Wilders is nog op zoek naar het Franse equivalent van D66 om het rechtssysteem in twijfel te trekken. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Turkije vibes Winter is coming ![]() |
|
Onzin. Die fraude is gewoon overtuigend bewezen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
![]() |
|
Mooi dat de rechters begonnen zijn de weg voor MacronIII te effenen. All hail de filosoofkoning!!! Pater Europae, Imperator Occident!!! Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Even snel googlen om mijn internetmeningkje over strafrecht mogelijk te maken: "323a - Hij die opzettelijk en wederrechtelijk een subsidie die met bepaald doel door of vanwege de Europese Gemeenschappen is verstrekt, aanwendt voor andere doeleinden dan waarvoor zij is verstrekt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 3 jaren of geldboete van vijfde categorie." Totaal zonder kennis van zaken zie ik hier al ruimte om in hoger beroep er wat van te bakken. De truuk kan dan zijn aantonen dat het geld wat voor EU ministers bedoeld was evengoed elders elders gespendeerd kan worden om die EU ministers op even goede manier van dienst te zijn indien zij dit geld rechtsreeks gekregen hadden. We gaan het zien hoor, maar ik kan me totaal zonder enige kennis van zaken goed indenken dat Le Pen in hoger beroep gewoon wordt vrijgesproken. Als dat niet al eerder gebeurt door een vormfout ofzo. Maar ik gok dat ze gaan traineren zodat het voor de verkiezingen te laat is. IN HET KORT: nog steeds Turkije vibes Winter is coming ![]() |
|
nog steeds buitenlands agent vibes ![]() |
|
quote:Heb je je ook maar enigszins verdiept in wat hier speelt? Het gaat niet, slechts, om het op een andere manier besteden van gelden. Er werden nep-dienstverbanden gecreëerd waardoor mensen een extra salaris zonder tegenprestatie kregen. Hier vond gewoon ordinaire verrijking plaats. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Ach ja dat was inderdaad op het Achtuur-journaal gisteren, was ik weeral vergeten. Nou we gaan zien hoe het e.e.a. zich juridisch ontvouwt. Nee, ik ben niet goed ingelezen en zou eerder beweren totaal geen kennis van zaken te hebben. Vooralsnog heb ik geen duidelijke mening over hoe het dan zit met die nep-functies en de bewijslast daarvoor. Zegt wel wat over Brussel als dat inderdaad zomaar mogelijk is. En alleen het FN deed zoiets? Interessant allemaal. We gaan het zien. Winter is coming ![]() |
|
Er wordt gespeculeerd over de 2028 verkiezingen in de VS dat Trump voor een 3e termijn zou willen gaan. Bijvoorbeeld door Vance naar voren te schuiven, Trump als vice-president erachter en dat Vance dan na een tijdje terugtreedt zodat Trump het alsnog kan overnemen. Zou zoiets in Frankrkijk ook niet mogelijk zijn? Los daarvan zal het er wel op neerkomen dat MlP ( of de vervanger ) in de eerste ronde wint en in de 2e verliest omdat de andere kandidaten en hun aanhang de opponent van MlP supporten. Los daarvan vertrouw ik haar totaal niet. Zeker niet met haar opstelling naar Rusland toe. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
quote:Dit is een interessante. Weet oprecht niet of dit überhaupt kan. Maar Poetin heeft dit natuurlijk ook gedaan. Maar wat 'je' (men) niet vergeten, is dat Trump 78 is. Over vier jaar is hij 82. En komt nu al niet bepaald helder, stabiel en/of gezond over. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
quote: Nederlands Wetboek van Strafrecht. In Frankrijk. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
https://www.nu.nl/politiek/6351141/vuurwerkverbod-komt-er-nsc-helpt-voorstel-aan-kamermeerderheid.html Wat mij betreft goed nieuws. Maar.... hoe gaat men dit handhaven? Afgelopen Oudjaarsavond was er al een verbod op knalvuurwerk, maar ik heb toch meerdere explosies gehoord hier in de buurt. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Het zal vast niet direct klaar zijn met de overlast, maar je creëert wel een nieuwe norm en op de langere termijn zal dat vast vruchten afwerpen. Net als alcoholverbod tot 18 jaar en rookverbod in cafés. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote:Standrechtelijke executies en dan aan een lantaarnpaal opknopen. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
quote: Een totaalverbod is makkelijker te handhaven dan enkel verbod op bepaalde vuurwerk. Lijkt mij ![]() |
|
Hopelijk bezorgen de kebabboeren dan ook nog na 00:00. #prioriteiten I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: De ene expert zegt 'nee', de tweede 'ja', de derde 'meh'. Als ik naar de betreffende amendementen kijk en het letterlijk uit leg, dan lijkt het te kunnen. Maar legalistisch taalgebruik, jurisprudentie, geschiedenis, de geest van de wet etc. Dus als non-expert ga ik ook voor 'meh'. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Lijkt me ook, ja. Siervuurwerk (F2) knalt ook; hoor dan als politie waar het 'knalvuurwerk' (F3 en wat losse dingen) afgestoken wordt. En er zullen vast nog zijn die F2 dan maar in het buitenland gaan kopen, maar wordt behoorlijk minder. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-04-2025 18:20] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Dat is al een aantal decennia. quote: Ik hoop dat dit werkt, maar dan hebben we Vance nog... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hmmm apart. Ik vind de grootheld juist heel energiek over komen voor iemand van 78. Winter is coming ![]() |
|
Dus? No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Maar dát is me een mongooltje! Maar die heeft het niet en wordt het niet, hoor. Die wordt zelf door Trump-adepten belachelijk gemaakt. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
Een US versie van Schoof dus. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |