Natural Disaster |
The Dude |
 |
 |
|
Posted 12-07-2025 21:26 by Natural Disaster |
    |
|
https://www.buttkicken.nl/2025/07/12/briefje-van-jan-aan-de-jodenhaters-2/
quote: Beste jodenhaters,
Jullie zijn ook zo lekker voorspelbaar, hè?
Twee dagen geleden postte ik een foto van de Bring Them Home-pin en de pin met de Israëlische vlag, die ik cadeau had gekregen van een bekende joodse advocaat.
Die eerste pin ga ik dragen zodra ik hier op het Friese platteland m’n erf verlaat, als minuscuul tegengeluid tegen de Palestijnse vlaggenparade die het Nederlandse straatbeeld en de Nederlandse beeldbuis domineert.
Om te testen of jullie echt van die domme anonieme rukkertjes zijn, besloot ik bij die foto de tekst “Zo, kan ik voortaan altijd fatsoenlijk op pad” te plaatsen.
Nou, succes verzekerd natuurlijk ????
“Ik schijt in je mond vrij Palestine”, tikte ene ‘Amidza’ (@bosniabeg)
“Waarom geen Nederlandse vlag? Ben je landverrader of zo?” (‘Best Wishes’, @bestwishNL)
“Waar is dat kankerlintje goed voor?” (‘Germaanseduif’, @germaanseduif)
“Wanneer ga je een kind offeren in een Talmudische stad?” (Dennis, @fvdlid)
“Tuurlijk wat je bent een mongool het moet wel duidelijk zijn voor iedereen natuurlijk dankjewel” (‘Sidijong87’, @sidijong87)
“Waar is de andere genocide speldje?” (‘Justicewolf’, @salahdine020)
Ja, jullie zien het goed: ik laat de misdaden tegen de Nederlandse taal staan. Ik ga verder:
“Mooi. Kan iedereen zien en rekening houden met het feit dat u een paar breincellen mist!” (Guus, @camelY2025)
“Ja zo wordt je elke dag herinnerd aan de brute oorlogsmisdaden van Israël. 25000 kinderen vermoorden en dan steeds doen alsof je de morele zijde bent. Jan dijkgraaf. Een supporter van genocide” (Isa, @konigmau)
“Genocide steuner. Wegwezen uit Nederland ga lekker in Israel wonen” (‘Ozzie’, @ozzieTFXX)
“Pijp joden nog meer” (‘Benjamin Satanyahu’, @satanyahu_)
“Ok, freak” (‘Bolsward’, @valencijn)
“Lekker oprotten, landverrader.” (‘FRWagner’, @frwagner1908)
“Ik trek die smerige pins er direct van af.” (‘rehqz’, @genzrexit)
“Nazi’s droegen ook kenmerkende versiering dus inderdaad goed passend voor supporters van genocide.” (‘R….totheP.’, @rickpxxx)
“Is dat je genocide outfit?” (‘Hendrik Weerberg’, @hweerberg)
“Haha wat een zielige witte boomer. Trots op een speldje van een genocidaal land ver weg… Nederlanders zijn zo zielig” (‘Dayenne Louella’, @louella_dayenne)
“De symbolen van kindermoord en gestolen land.” (‘The Dukes of Dank’, @thedukesofdank)
Ja, eens. Vreselijk slaapverwekkend is het. Maar het moet even. Dus ik ga door:
“Wees maar trots op die n@zi symbolen” (‘BreezerBX1’, @breezer36527496)
“Een haarspeld gaat niet meer lukken,zie ik! Kinderachtige ouwe man!” (‘Franco Formica’, @deverspreker)
“ER IS EEN HOLOCAUST GAANDE IN PALESTINA!” (‘wronisright’, @wrongisrightt)
“ Jullie zionisten geven geen moer om Nederland, alleen maar om Israël en je ego.” (‘Yorisch’, @white101914)
“Achterlijke volk jullie Nederlanders schreeuwen dagelijks Nederland weer op 1 buitelanders allemaal deruit maar wel zionistische vlaggen dragen met trots hahah schijnheilige kut honden draag dan Nederlandse vlag” (‘Kendrick’, @kendric41413221)
“Zo zijn jullie mooi te herkennen” (‘anqoniem’, @anqoniem)
“Geel lintje in plaats van een hakenkruis dit keer?” (‘Tijnz’, @tijnzlfc)
“Ben niet in shock je voor ouders waren NSB’ers dus dit is niks nieuws.” (‘Walid Ribio’, @mjbenebilly)
“Every single aspect op mass immigration is Jewish” (‘An777’, @Elya9p)
“Mensen die massa moorden plegen steunen zouden opgepakt moeten worden” (‘Happie Post’, @happiepost)
“Als pedo terrorist of wat ?” (Klaas, @klaas46729921)
“jan loves concentrationcamps.” (‘donerd_3’, @donerd_3)
“Mooi, dan weten fijne mensen waar de lul is.” (‘BlackPug’, @blackpu11566878)
“Die tekens vallen in de categorie SS hakenkruis bah walgelijke idioot die je bent… hoe kan je trots zijn op een staat wat kinderen verkracht en afslacht ….. hoop dat je langzaam en pijnlijk s…..” (‘Lo,’ @wierdo898)
“Pas je op voor verstikking bij orale seks, Jan?” (‘Tarikovitsj,’ @tarikovitsj)
Enzovoort.
Enzovoort.
Enzovoort.
Op zich natuurlijk hartstikke treurig, dat jullie zo voorspelbaar zijn.
Maar laat ik vooral een positief aspect benadrukken.
Welk positieve aspect?
Dat steeds minder jodenhaters een kapotte CAPS LOCK-toets hebben natuurlijk!
En verder zeg ik: oké, doei, jullie allemaal ook de tyfus.
Groetjes,
JanD
Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link.
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."
 |