![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Punt. No dogs, no masters. ![]() |
|
When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
https://nypost.com/2025/06/26/us-news/trump-drops-new-merch-playing-off-nato-chief-rutte-calling-him-daddy/ Godver. Je bent en blijft een zakenman of niet. In dit geval wel. Rutte krijgt vast geen percentje. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
https://nieuwrechts.nl/104978-brussel-weigert-openheid-over-miljoenensteun-aan-dpg-media/SXU4V0FNLzFJVU52dmhlVWdydWwvajdlODYvNFNoeXJQelJuQkllbGd0MXRUUnF3UWtLQw Dan weet je dat het waar is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
https://www.buttkicken.nl/2025/06/29/briefje-van-jan-aan-femke-halsema-14/ quote: Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
En Femke stond erbij en zag dat het goed was. Maar noem zuurlinks geen antisemieten, fascisten of nazi's want dan gaan ze vol op het orgel. Edit: Voor de duidelijkheid, die vrolijk zwaaiende man is de burgemeester van Boedapest. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-06-2025 17:53] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Tering man.... ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ik heb net Man of Steel van de externe HDD gegooid. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Dit MOET de schuld van de Rabobank zijn. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
ZIJ WAS ACHTENTACHTIG! [Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 29-06-2025 20:32] Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Net als dat Elon Musk geen Hitler-groet bracht, deed deze meneer dat ook niet. Echt mensen, houd eens op! Taylor Swift in SS-lingerie daarentegen, daar wil ik wel in geloven. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Daar vallen er al drie van af want verkeerde arm. En inderdaad, Taylor Swift in SS-lingerie wil ik ook wel in geloven ja. Zit nog niet op het punt dat ik er voor ga zitten bidden straks, maar toch. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: IK draai hem even om. Als dat wat Musk deed een Hitlergroet was dan was wat de burgemeester van Boedapest deed het zeker. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote:Er is een max aan toelaatbare hoeveelheid onzin, en die beginnen we nu toch wel te bereiken. De progressieve burgermeester van de hoofdstad van een confessioneel-reactionair twijfelachtig land als het Hongarije van Orban, die een clandestiene LHBTQ+-mars mogelijk maakt, brengt geen Hitler-groet. Uitgesloten. Houd toch op. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
quote: Echt hoor. Musk bracht hem ook niet, maar daar lagen dat gekke handgebaar en de context in ieder geval nog een stukje dichter bij elkaar. En verder is het delen van dit soort plaatjes uitermate dom getrol. ''Hullie deden stom tegen Musk, nu pakken we ze lekker terug met een plaatje van iemand uit hun eigen gelederen.' Zo vermoeiend. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ja, en voor hen die het niet weten: wijzen is onbeschoft in Hongarije, net als in veel Balkanlanden en ex USSR staten. Daarom wijst men normaal gesproken met de hele hand. Daarnaast wilde Hitler alle homo's dood hebben dus hij lijkt me geen nazi lol I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
quote: Ah ok, je begrijpt mijn post niet. Jij vindt dat Musk geen Hitlergroet deed, ik ook niet btw. Maar er zijn genoeg (vooral) zuur niet-rechtsen geweest die daar anders over dachten. Daarom gaf ik nu aan dat als wat Musk deed een Hitlergroet was dat dat wat die burgemeester deed er zeker ook eentje was, niks meer en niks minder. Maar blijkbaar is dat voor sommigen alhier te hoog gegrepen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: In je broekje. quote: Die heb je ook niet zelf verzonnen. quote: Ook in je broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://x.com/DilanYesilgoz/status/1939301507007955294?ref_src=twsrc%5Etfw Wat een laffe stemmingmakerij van Yesilgöz hier. Douwe Bob komt ergens optreden, spreekt af dat er geen religieuze of politieke uitingen zouden zijn, ziet die wel en zegt netjes dat hij niet gaat spelen. Als hij een hekel heeft aan Joden, zou hij toch überhaupt niet gekomen zijn… Dit soort larmoyante vergelijkingen met de Holocaust zijn júíst een bagatellisering van dat leed (en daarmee mild antisemitisch). one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Mensen doen altijd of tegen zionisme zijn een acceptabele lijn is. Maar wat betekent dit? Het betekent feitelijk dat je tegen het bestaan van de staat Israel bent en met andere woorden wil dat de Joden Israel verlaten. Zionisten willen een Joodse staat in Israel toch? Ik vind niet dat het acceptabel is om hier tegen te zijn. Even los van het feit dat de huidige situatie natuurlijk erg complex en ingewikkeld is vind ik roepen dat je anti zionistisch bent niet echt een acceptabel standpunt. Ik vind dat je moet kijken naar de huidige staat van het conflict. En daarop gebaseerd zoeken naar een toekomst. In plaats van dingen zeggen als dat Joden niet in Israel mogen wonen of zeggen dat Palestijnen Gaza maar moeten verlaten. Ik weet ook niet wat Douwe Bob, waar ik nog nooit van heb gehoord, bedoelt met zionisme overigens. Misschien is hij tegen de bouw van nieuwe gebouwen door kolonisten. Dan zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
"De echte misdaad is natuurlijk een leuk voetbaltoernooi opluisteren met de kutmuziek van Douwe Bob." En dat komt van een zuur niet-rechtse. Just sayin'. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |