![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen idee. Verschilt per persoon. Je kan daar zitten in afwachting van beoordeling (die dus negatief of positief kan uitvallen) of met een toegekende verblijfsstatus of je asielafvraag is afgewezen en je verblijft daar tot de gegeven deadline dat je het land moet verlaten. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Ja, liever dat. Maar dat kan daar schijnbaar dus niet. Dus, nu? No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: In hetzelfde artikel staat toch hoe het ook kan: quote: De rest van het artikel is dus idd weer vrij infantiel. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
quote: Ja, heb ik echter geïnterpreteerd als 'nep', in de geest van het artikel; weet ook niet hoe duurzaam/houdbaar dat is, zulke iepen in bakken. Maar je hebt gelijk, dat is in ieder geval nog natuurlijk. Zit niet in de grond, maar is groen. Verder weet ik niet hoe infantiel het is, maar als stadsbewoner zou ik graag zien dat de stenen hel meer opengebroken wordt. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Echt hoor. Ik zag laatst een gebouw met beplanting tegen de gevel. Ik zou willen dat dat overal in mijn wijk gemeengoed werd. Of zo’n wingerd tegen de muren op. Je voelt al op een dag als gisteren hoe lang opgewarmde baksteen blijft nastralen, laat staan als het straks weer dertig graden wordt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Ja... Had het er vandaag nog over met buurtgenoten, dat het in Overvecht eigenlijk beter is. Vervelende hoge flats, maar wel zoveel groen er door heen. Waar ik in Utrecht zit is het echt een woestijn, en dan gebeurt wat jij zegt, ja. No dogs, no masters. ![]() |
|
Laat hier de wingerd (weet niet of dat de goede classificatie is) ook gewoon lekker woekeren. Beter groen dan steen. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ja, ik woon in Zuilen. Daar zijn sommige stukken wel redelink groen, maar waar ik woon iig niet. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |