![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Kijk clowntje Sater blijven proberen. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Moet je hem daar zien zitten met die misselijke grijns op zijn bakkes, de dader van de steekpartij in Oostenrijk. Een voormalig Oostenrijkse kunstschilder had wel raad geweten met die tyfuslijer. Sater ziet iets positiefs in de steekpartij. "Het was een geweldig mes." Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Heb je honger dat je zo aan het happen bent? Ik had even geen zin om uit te leggen waarom je weer racistisch bezig was. Maar je onderstreept dat zelf nu weer eens extra met een debiele Hitler-referentie. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Clown. ![]() Blijf vooral wegkijken en de reet van dit soort tuig likken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Het projecteren heeft clowntje Sater inmiddels goed onder de knie. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Laat ik er ook eens een keer inhoudelijk op ingaan: Goede billen wel. ![]() ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Idd strak in de lak. Ik zou full rispetto mode gaan iig. Winter is coming ![]() |
|
quote:Uhm, jij bent de enige die het niet snapt. Begrijp je? I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Maar meer verwacht je ook niet van zo'n half gaar hitler pijpertje. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: quote: Wanneer ga jij functioneren in de maatschappij? Maar misschien is dat ook wel teveel gevraagd van iemand die afhankelijk wil zijn van zijn 'medicijnman'. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Maar ondertussen wel projecteren door te beweren dat een ander het niet snapt. Zo rolt Stom. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Ah, daar is die zelfverzonnen dichotomie weer. In de echte wereld is het gewoon mogelijk om dom racistisch geblaat én steekpartijen door geflipte asielzoekers af te keuren. Maar als jij denkt dat dat eerste de zaak vooruit helpt en je zo je angsten over de boze buitenwereld bezweert, is dat natuurlijk prima. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Zelfverzonnen dichotomie in je broekje. Je bent gewoon een ordinaire wegkijker. Het enige wat je doet is jankbakken tegen degene die het gedrag van dat tuig veroordeeld. Het gedrag van dat tuig vind je blijkbaar totaal niet relevant want daat laat je je nooit over uit. Ja zometeen natuurlijk wel, maar daar ben je nu mooi te laat mee. En er is niks racistisch aan. Als jij het was geweest op die foto had ik er net zo over gedacht, huilstruik. Misschien moet je het advies van Paulus eens overwegen en de politiek ingaan. Bij Gestoord Links of Denk zuigen ze figuren zoals jij helemaal vacuum. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://x.com/lukdewilde/status/1890859659352756665 quote: ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik ben gewoon niet iemand die zich de hele dag opwind over allerlei nieuwsberichten. Dat heeft niets met mijn mijn mening inzake zulke kwesties te maken. Die verdediging geef je wel vaker, maar ik zie je dat niet tot nauwelijks in de praktijk doen. En bij autochtone misdaden heb je het nooit over de groep waartoe ze behoren. Dus ik geloof er niet zo in. Een beetje hetzelfde dat je alleen over schade aan de natuur post, wanneer de schuld aan windmolens of linkse partijen gegeven kan worden. Daarmee kom je toch wat vooringenomen over. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Nee, jij wind je enkel op over mensen die kritiek geven op je lievelingetjes. Laat me even wat nieuwsberichten zien van dit jaar over autochtone misdaden? Je mag de politiek buiten beschouwing laten. Succes met het zoeken. Ik geef de schuld aan de dingen en degene die het toekomt. Het zint jou enkel niet omdat het dingen en figuren zijn waar jouw slap lulletje iets minder slap van wordt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Btw, je IkStinkSjaan vriendjes zijn als ik de beelden van hun terreuracties bekijk autochtoon. En daar geef ik net zo hard op af dus je punt is geen punt. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-02-2025 10:47] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Als je echt gelooft dat die moeilijk te vinden zijn, zit je nog dieper in het bruine algoritme dan ik dacht. Verder maken schelden en flauwe woordspelingen je punt echt niet meer valide dus laat dat gewoon lekker achterwege als dat lukt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Kijk clowntje Sater een ander de maat proberen te nemen over vooringenomenheid. De projectie is weer niet van de lucht. ![]() Kom eens met voorbeelden dan, ze zijn toch zo makkelijk te vinden? Of telt dat enkel als je zelf om bronnen vraagt? Dan mag clowntje Sater zelf even diep in het bruine algoritme zitten want het is dan in zijn ogen for the good cause. ![]() Zijn de posts van ND al afgenomen sinds je hier 24/7 zit te F5-en om op zijn posts te duiken? ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Zo kun je wegkijken inderdaad ook omschrijven. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
https://www.nu.nl/buitenland/6346119/dodelijke-mesaanval-in-oostenrijk-was-terrorisme-verdachte-zwoer-trouw-aan-is.html Je verwacht het niet. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Sater heeft gelijk. Ga eens voor de spiegel staan. Of beter nog: log eens 1 uur lang van alles uit. Geen meldingen, geluiden, niks. Jij wordt snoeihard in een hoek geduwd waarvan je zelf denk ertoe te behoren. Haat is niet aangeboren, dat is aangeleerd. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |