![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, daarom is ND zo stil. :') I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Die toerist ziet eruit als een Brit en de dader ziet eruit als een Pool. Tot zover mijn vooroordelen gebaseerd op de gezichtjes. Later vandaag als het godd is meer info, dus ben benieuwd. I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Maar gelukkig is er ook goed nieuws: https://nos.nl/artikel/2561410-kane-stopte-en-keerde-terug-maar-nu-zegt-de-band-definitief-te-stoppen I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Ik hoorde vandaag op npo2 dat er nog wel een cd komt met nieuwe nummers. Ik voorzie het ergste. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
So glad they didn't make it. [Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 28-03-2025 12:14] I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Het goede nieuws is dat je daar niet naar hoeft te luisteren. Behalve als op je werk de radio gewoon aanstaat natuurlijk. Dan heb je net zoveel pech als ik. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: https://www.ad.nl/binnenland/nieuwe-beelden-tonen-hoe-heldhaftige-toerist-achter-steker-in-amsterdam-aan-rent-we-zijn-trots~aeb9ccbb0/ Je hebt inderdaad gewoon gelijk Dypfrys ![]() I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
quote: Nee, ND heeft gewoon een baan en vreet niet uit de uitkeringenruif. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
En haal je nog een beetje positieve energie uit die baan van je? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Deugkneuzen op de kast jagen geeft minstens evenveel voldoening. En dat lukt nog steeds aardig, soms zelfs met enkel een linkje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Touché. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
weten we ook weer dat het gewoon trollen is ![]() ![]() |
|
Trollen in je broekje. Het zijn zuurlinkse deugers die over alles waar ze het niet mee eens zijn jankieboe gaan doen. Simpel voorbeeld: Als je zegt dan een criminele moslim crimineel is gaat het gros van het zuurlinkse deugvolk alles op alles zetten om de moslimsamenleving te verheerlijken en kijken ze weg voor de criminelen binnen die samenleving. En bij voorkeur doen ze dan ook nog huilie huilie over degene die de criminele moslims bekritiseerd en geven ze er een generaliserende twist aan. Of ze krijgen een klein stijfje in het onderbroekje als de criminele moslim gestopt wordt door een moslimbroeder. Het valt al lang mee dat ze daar dan geen foto op het forum plempen, en nee dat is geen aanmoediging. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Precies ja. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Jeetje nou I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Inderdaad simpel. En ook gewoon niet waar, maar dat is jou al vaker uitgelegd. Helaas blijf je je hopeloos vastklampen aan zwartwitschema’s. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Doet dat nou pijn zo'n poging tot lachen als je mondhoeken met je kleine tenen vergroeid zijn? ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote:Sommige mensen zijn niet intelligent genoeg om te kunnen nuanceren. ND is qua verzuurdheid al lang van de PH-schaal gevallen. Een keer stevig de zak leegblazen zou 'm goed doen. Wie neemt 'm mee de kroeg in? Anders blijft 'ie verbitteren. Is ook gewoon niet leuk voor 'm. ND, je kan ook je collega's eens vragen om te gaan stappen. Nee heb je, ja kan je krijgen. Sterkte. ![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: En jij bent het projecteren ook nog steeds niet verleerd zie ik. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |