IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Je hebt inderdaad gewoon gelijk [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 28-03-2025 11:19 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Ah, daarom is ND zo stil. :')

I want you to caress me like a tropical priest

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-03-2025 11:31 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2025 9:31 schreef Sater het volgende:

Ik heb het vanaf nu alleen nog over metal van kleur.

I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-03-2025 11:43 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2025 11:16 schreef Sater het volgende:
Die ‘held van de Dam’ was trouwens wel een buitenlander dus toch +1 voor de niet-Nederlanders.

Die toerist ziet eruit als een Brit en de dader ziet eruit als een Pool.

Tot zover mijn vooroordelen gebaseerd op de gezichtjes. Later vandaag als het godd is meer info, dus ben benieuwd.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-03-2025 12:06 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 28-03-2025 12:08 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik hoorde vandaag op npo2 dat er nog wel een cd komt met nieuwe nummers.

Ik voorzie het ergste.

Ouwe Zemelaar

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 28-03-2025 12:14 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

So glad they didn't make it.

[Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 28-03-2025 12:14]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-03-2025 13:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2025 12:08 schreef SimsalaWim het volgende:
Ik hoorde vandaag op npo2 dat er nog wel een cd komt met nieuwe nummers.

Ik voorzie het ergste.

Het goede nieuws is dat je daar niet naar hoeft te luisteren.

Behalve als op je werk de radio gewoon aanstaat natuurlijk.
Dan heb je net zoveel pech als ik.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-03-2025 13:51 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2025 11:43 schreef Dypfrys het volgende:
Die toerist ziet eruit als een Brit en de dader ziet eruit als een Pool.

Tot zover mijn vooroordelen gebaseerd op de gezichtjes. Later vandaag als het godd is meer info, dus ben benieuwd.

https://www.ad.nl/binnenland/nieuwe-beelden-tonen-hoe-heldhaftige-toerist-achter-steker-in-amsterdam-aan-rent-we-zijn-trots~aeb9ccbb0/
Je hebt inderdaad gewoon gelijk Dypfrys eerste puntje is binnen!

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 28-03-2025 13:56 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 28 maart 2025 11:19 schreef Tanteloos het volgende:
Ah, daarom is ND zo stil. :')

Nee, ND heeft gewoon een baan en vreet niet uit de uitkeringenruif.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Sater
Usericon van Sater
Posted 28-03-2025 14:07 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

En haal je nog een beetje positieve energie uit die baan van je?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Natural Disaster
The Dude
Posted 28-03-2025 16:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Deugkneuzen op de kast jagen geeft minstens evenveel voldoening. En dat lukt nog steeds aardig, soms zelfs met enkel een linkje.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 28-03-2025 16:13 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Touché.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

spectre
Usericon van spectre
Posted 28-03-2025 16:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

weten we ook weer dat het gewoon trollen is

Natural Disaster
The Dude
Posted 28-03-2025 16:21 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Trollen in je broekje.

Het zijn zuurlinkse deugers die over alles waar ze het niet mee eens zijn jankieboe gaan doen.

Simpel voorbeeld:
Als je zegt dan een criminele moslim crimineel is gaat het gros van het zuurlinkse deugvolk alles op alles zetten om de moslimsamenleving te verheerlijken en kijken ze weg voor de criminelen binnen die samenleving. En bij voorkeur doen ze dan ook nog huilie huilie over degene die de criminele moslims bekritiseerd en geven ze er een generaliserende twist aan. Of ze krijgen een klein stijfje in het onderbroekje als de criminele moslim gestopt wordt door een moslimbroeder. Het valt al lang mee dat ze daar dan geen foto op het forum plempen, en nee dat is geen aanmoediging.

spectre
Usericon van spectre
Posted 28-03-2025 16:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Natural Disaster
The Dude
Posted 28-03-2025 16:30 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Precies ja.

spectre
Usericon van spectre
Posted 28-03-2025 16:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Natural Disaster
The Dude
Posted 28-03-2025 16:36 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 20 maart 2025 16:05 schreef Natural Disaster het volgende:

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-03-2025 16:41 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Jeetje nou

Natural Disaster
The Dude
Posted 28-03-2025 16:41 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Sater
Usericon van Sater
Posted 28-03-2025 17:09 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2025 16:21 schreef Natural Disaster het volgende:
Simpel voorbeeld

Inderdaad simpel. En ook gewoon niet waar, maar dat is jou al vaker uitgelegd. Helaas blijf je je hopeloos vastklampen aan zwartwitschema’s.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 28-03-2025 17:32 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2025 16:28 schreef spectre het volgende:

Doet dat nou pijn zo'n poging tot lachen als je mondhoeken met je kleine tenen vergroeid zijn?

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 28-03-2025 17:34 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2025 17:09 schreef Sater het volgende:
Inderdaad simpel. En ook gewoon niet waar, maar dat is jou al vaker uitgelegd. Helaas blijf je je hopeloos vastklampen aan zwartwitschema’s.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 28-03-2025 17:59 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2025 17:09 schreef Sater het volgende:
Sommige mensen zijn niet intelligent genoeg om te kunnen nuanceren.

ND is qua verzuurdheid al lang van de PH-schaal gevallen. Een keer stevig de zak leegblazen zou 'm goed doen. Wie neemt 'm mee de kroeg in? Anders blijft 'ie verbitteren. Is ook gewoon niet leuk voor 'm.

ND, je kan ook je collega's eens vragen om te gaan stappen. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Sterkte.

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 28-03-2025 18:03 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2025 17:59 schreef Tanteloos het volgende:
Sommige mensen zijn niet intelligent genoeg om te kunnen nuanceren.

ND is qua verzuurdheid al lang van de PH-schaal gevallen. Een keer stevig de zak leegblazen zou 'm goed doen. Wie neemt 'm mee de kroeg in? Anders blijft 'ie verbitteren. Is ook gewoon niet leuk voor 'm.

ND, je kan ook je collega's eens vragen om te gaan stappen. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Sterkte.

En jij bent het projecteren ook nog steeds niet verleerd zie ik.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com