IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Je hebt inderdaad gewoon gelijk [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 29-03-2025 12:29 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Wat Sater hier doet noemen we in mijn kringen projectie.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-03-2025 12:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2025 12:29 schreef Schweinhein het volgende:
Wat Sater hier doet noemen we in mijn kringen projectie.

Wat projecteert Sater dan?

No dogs, no masters.

Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 29-03-2025 12:48 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Dat iemand een verkeert oordeel over hem heeft terwijl ie zelf continue over die ander oordeelt. Je kunt iemand hier vervangen door ND.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 29-03-2025 12:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2025 12:48 schreef Schweinhein het volgende:
Dat iemand een verkeert oordeel over hem heeft terwijl ie zelf continue over die ander oordeelt. Je kunt iemand hier vervangen door ND.

Wat oordeelt Sater dan over ND?

No dogs, no masters.

Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 29-03-2025 12:52 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Oh ja, dat is jouw handelsmerk. Laat maar. Ik ga er weer vandoor. Een leven leiden.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 29-03-2025 13:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Het punt wat Sater maakt is, denk ik, dat het geen zin heeft om discussies te hebben als je toch al van tevoren niet echt luistert naar wat iemand zegt. Als het belangrijker is dat iemand (vermeend?) links of rechts is, en dat je dan wat er ook gezegd wordt kan afwijzen als je aan de andere kant denkt te staan. Als je denkt dat omdat iemand links of rechts is, dat dat automatisch betekent dat diegenen dus X, Y en Z vindt.

Links, rechts; het betekent allemaal niets. Het zijn geen ideeën. Laten we het over de ideeën hebben. En ook stom ruzie maken, daar hoort er ook bij, maar enig niveau.

Sater doet dat, praat over de ideeën. En voor ik gezeik krijg: KGIV doet dat ook. Weet niet of ze zich links of rechts noemen, eigenlijk. Dat zegt ergens al genoeg.

No dogs, no masters.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 29-03-2025 13:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2025 12:52 schreef Schweinhein het volgende:
Oh ja, dat is jouw handelsmerk. Laat maar. Ik ga er weer vandoor. Een leven leiden.

Wat is mijn handelsmerk?

Succes verder!

No dogs, no masters.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 29-03-2025 13:34 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Verkeert

I give you the Heimlich, you think it's the Heimlich

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-03-2025 13:41 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2025 13:00 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het punt wat Sater maakt is, denk ik, dat het geen zin heeft om discussies te hebben als je toch al van tevoren niet echt luistert naar wat iemand zegt. Als het belangrijker is dat iemand (vermeend?) links of rechts is, en dat je dan wat er ook gezegd wordt kan afwijzen als je aan de andere kant denkt te staan. Als je denkt dat omdat iemand links of rechts is, dat dat automatisch betekent dat diegenen dus X, Y en Z vindt.

Links, rechts; het betekent allemaal niets. Het zijn geen ideeën. Laten we het over de ideeën hebben. En ook stom ruzie maken, daar hoort er ook bij, maar enig niveau.

Sater doet dat, praat over de ideeën. En voor ik gezeik krijg: KGIV doet dat ook. Weet niet of ze zich links of rechts noemen, eigenlijk. Dat zegt ergens al genoeg.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 29-03-2025 13:43 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2025 13:02 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat is mijn handelsmerk?

Nou dit dus.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 29-03-2025 14:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2025 13:43 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Nou dit dus.

Dank je wel dat je de grap uitlegt.

No dogs, no masters.

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 29-03-2025 14:49 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 29 maart 2025 12:05 schreef Tanteloos het volgende:
Het rare is dat de kloonaccounts in het leven geroepen zijn om ND te trollen. Maar nu lijkt het enkel ND te willen verdedigen. Kies je standpunt!
Die kentering was mij indd ook opgevallen.

Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig"

OPPEREINDBAAS
Posted 29-03-2025 15:16 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2025 12:05 schreef Tanteloos het volgende:
Het rare is dat de kloonaccounts in het leven geroepen zijn om ND te trollen. Maar nu lijkt het enkel ND te willen verdedigen. Kies je standpunt!

Tja het kan verkeren he. Ik trolde ND ooit ook. En nu verdedig ik hem.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 29-03-2025 15:33 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Wat is er veranderd dat je omgeslagen bent?

I want you to caress me like a tropical priest

OPPEREINDBAAS
Posted 29-03-2025 15:39 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2025 15:33 schreef Tanteloos het volgende:
Wat is er veranderd dat je omgeslagen bent?

Aangezien wij niet meer brofisten had ik een nieuwe mattie nodig en dat is Jan geworden.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 29-03-2025 16:12 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Wij hebben nooit echt gebrofist. Je vraagt op een uitermate rare manier om mijn aandacht. Door bijvoorbeeld op Crap te verkondingen dat ik overleden ben. Geen stijl Flebbie. Geen stijl.

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 29-03-2025 16:17 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Ik ben altijd tegen de ND bashers geweest.

Jullie zien dus echt spoken.

Maar dat was te verwachten.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

OPPEREINDBAAS
Posted 29-03-2025 16:53 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2025 16:12 schreef Tanteloos het volgende:
Wij hebben nooit echt gebrofist.

Dat was inderdaad allemaal erg nep.
quote:
Je vraagt op een uitermate rare manier om mijn aandacht.

Je vraagt zelf om aandacht.
quote:
Door bijvoorbeeld op Crap te verkondingen dat ik overleden ben.

Ja wat verwacht je als je voor de zoveelste keer aankondigt zelfmoord ready te zijn en vervolgens stopt met posten? En wanneer was dit joh, Crap is al iets van 10 jaar geleden opgeheven ofzo.
quote:
Geen stijl Flebbie. Geen stijl.

Inderdaad sTommie, inderdaad. Trek anders nog een flesje wijn open joh.

Sater
Usericon van Sater
Posted 29-03-2025 16:56 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2025 12:48 schreef Schweinhein het volgende:

Noem eens een voorbeeld. Afgezien van een paar flauwe grapjes hier en daar ga ik vooral in op de inhoud van de posts. Waar verder meestal met bar weinig argumenten op gereageerd wordt.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 29-03-2025 17:08 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-03-2025 8:44 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.geenstijl.nl/5175162/mouse-over-op-het-plaatje#/comments

Waanzin waar je volgens sommigen hier niks van mag vinden.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-03-2025 8:57 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik ben benieuwd over wie je het hebt.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 30-03-2025 9:19 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Clowntje Sater doet een AGtje.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 30-03-2025 9:30 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2025 8:44 schreef Natural Disaster het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5175162/mouse-over-op-het-plaatje#/comments

Waanzin waar je volgens sommigen hier niks van mag vinden.

Neuken helpt tegen de verzuring en verbittering.
Een dagje niet elke 10 minuten alle socials checken ook.

Doe er je voordeel mee. Tenzij je hebt opgegeven.

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 30-03-2025 9:36 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2025 9:30 schreef Tanteloos het volgende:
Neuken helpt tegen de verzuring en verbittering.
Een dagje niet elke 10 minuten alle socials checken ook.

Doe er je voordeel mee. Tenzij je hebt opgegeven.

De projecterende non-valeur moet ook even zijn plasje doen.

Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com