Natural Disaster |
The Dude |
 |
 |
|
Posted 28-05-2025 16:27 by Natural Disaster |
        |
|
https://www.buttkicken.nl/2025/05/28/briefje-van-jan-aan-politiebaas-knol/
quote: Mevrouw Knol,
Zijn jullie bij de politie nou helemaal knettergek geworden?
Vorige week kregen brave bezoekers van een lezing van ‘Christenen voor Israël’ in Nijkerk instructies hoe zij zich dienden te gedragen als ze naar buiten gingen, waar [strikethrough]vreedzame demonstranten[/strikethrough] agressieve en intimiderende jodenhaters hen stonden op te wachten.
Wat zei de diender in kwestie op het podium in de zaal over dat Palipijpende tuig buiten?
“Ze hebben de garantie gegeven dat ze geen fysiek geweld willen gebruiken. Maar als er discussie of als er oogcontact ontstaat, dan zul je zien dat dat soms toch fysieke emoties oproept. Dus als u buiten komt… ga niet in gesprek met die mensen, probeer zeker ook geen oogcontact te maken.”
Ik dacht nog: ach, het is een wijkagent.
Die kent de 83-jarige mevrouw Pol daar vooraan in de zaal, met haar rollator, van wie zijn moeder nog les had gekregen op de plaatselijke School met den Bijbel en die sinds haar man door zijn Heer was geroepen nogal snel in huilen kon uitbarsten.
En op de tweede rij herkende hij de 88-jarige meneer Bakker, die onlangs nog gereanimeerd moest worden toen de spanning hem bij een kampioenswedstrijd van het derde elftal van Veensche Boys uit Nijkerkerveen te machtig werd.
Dus dacht ik: die wijkagent is even te emotioneel betrokken.
Die snapt niet helemaal dat hij een zaal vol goedwillende christenen éigenlijk een walk of shame wil laten maken langs de antisemitische hordes buiten.
Maar ik moet niet naïef doen.
Ik zat ernaast.
Het was geen foutje van een wijkagent.
Het is door u opgelegd beleid!
Niet zo ver van Nijkerk, in Barneveld, was het namelijk maandagavond wéér raak.
Daar vond soortgelijk schorremorrie het nodig om christenen die een ook daar vreedzame bijeenkomst gingen bezoeken met bloed besmeurde poppen (‘dode baby’s’) in hun gezicht te duwen en ze verplicht over een eveneens met bloed besmeurde Israëlische vlag te laten lopen.
Uiteraard gebeurde dat onder het scanderen van leuzen (‘Shame on you’) en dwong het gajes (met gezichtsbescherming!) vooral héél veel oogcontact af.
Wat deden uw politiemensen in Barneveld?
Ze stonden gezellig baklava te vreten met de agressor!
Kijk, als we in Nederland een krachtige minister van Justitie en Veiligheid zouden hebben, zou die u, de hoogste baas van de politie, wel uitleggen dat ‘de-escalatie’ iets anders is dan ‘capitulatie’.
Maar ja, we zitten met die windvaan van de VVD, David van Weel.
En met u.
Dus zijn na de joden nu de christenen aan de beurt.
Groet,
JanD
Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link.
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."
 |