IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Je hebt inderdaad gewoon gelijk [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 27-05-2025 18:44 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik ga vanavond mijn citybin buiten zetten, die is te herkennen aan een grote sticker van de Barbarian Fishing van Kromme Haring.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-05-2025 19:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2025 18:44 schreef Sater het volgende:
Ik ga vanavond mijn citybin buiten zetten, die is te herkennen aan een grote sticker van de Barbarian Fishing van Kromme Haring.

Goede keuze, sowieso! Qua sticker dan. Citybin is wel bejaarden-shit, ik denk er nog even over na.

No dogs, no masters.

Sater
Usericon van Sater
Posted 27-05-2025 19:36 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nou, als weet wat dat ding weegt, piep je wel anders. Ik wacht altijd zo lang mogelijk met buitenzetten tot alles helemaal ingedikt is tot compost. Ik heb het onlangs nagewogen omdat hij niet geleegd was en de lift kapot was waardoor ik hem met via de trap maar boven moest sjouwen. Ruim vijftien kilo.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 27-05-2025 19:37]

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-05-2025 19:53 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 27-05-2025 19:56 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2025 19:53 schreef Natural Disaster het volgende:
https://www.ad.nl/binnenland/rovers-van-knuffels-jeffrey-en-emma-verbleven-in-azc-in-winschoten-ook-verdacht-van-geweldpleging~a4557419/

Stelletje kwajongens.

Die importcrimineel is 20. Da's geen kwajongen meer.

En clowntje Sater jatte ook nog pluche beesten op zijn 20e, de rekel.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Natural Disaster
The Dude
Posted 27-05-2025 21:19 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.at5.nl/artikelen/232714/bezetters-uva-panden-niet-aansprakelijk-gesteld-voor-anderhalf-miljoen-euro-schade

Dan trekt het uva zelf maar de buidel. Desnoods gaan ze lollies verkopen om de kosten te dekken maar niet uit de staatsruif.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Natural Disaster
The Dude
Posted 28-05-2025 16:27 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://www.buttkicken.nl/2025/05/28/briefje-van-jan-aan-politiebaas-knol/

quote:
Mevrouw Knol,

Zijn jullie bij de politie nou helemaal knettergek geworden?

Vorige week kregen brave bezoekers van een lezing van ‘Christenen voor Israël’ in Nijkerk instructies hoe zij zich dienden te gedragen als ze naar buiten gingen, waar [strikethrough]vreedzame demonstranten[/strikethrough] agressieve en intimiderende jodenhaters hen stonden op te wachten.

Wat zei de diender in kwestie op het podium in de zaal over dat Palipijpende tuig buiten?

“Ze hebben de garantie gegeven dat ze geen fysiek geweld willen gebruiken. Maar als er discussie of als er oogcontact ontstaat, dan zul je zien dat dat soms toch fysieke emoties oproept. Dus als u buiten komt… ga niet in gesprek met die mensen, probeer zeker ook geen oogcontact te maken.”

Ik dacht nog: ach, het is een wijkagent.

Die kent de 83-jarige mevrouw Pol daar vooraan in de zaal, met haar rollator, van wie zijn moeder nog les had gekregen op de plaatselijke School met den Bijbel en die sinds haar man door zijn Heer was geroepen nogal snel in huilen kon uitbarsten.

En op de tweede rij herkende hij de 88-jarige meneer Bakker, die onlangs nog gereanimeerd moest worden toen de spanning hem bij een kampioenswedstrijd van het derde elftal van Veensche Boys uit Nijkerkerveen te machtig werd.

Dus dacht ik: die wijkagent is even te emotioneel betrokken.

Die snapt niet helemaal dat hij een zaal vol goedwillende christenen éigenlijk een walk of shame wil laten maken langs de antisemitische hordes buiten.

Maar ik moet niet naïef doen.

Ik zat ernaast.

Het was geen foutje van een wijkagent.

Het is door u opgelegd beleid!

Niet zo ver van Nijkerk, in Barneveld, was het namelijk maandagavond wéér raak.

Daar vond soortgelijk schorremorrie het nodig om christenen die een ook daar vreedzame bijeenkomst gingen bezoeken met bloed besmeurde poppen (‘dode baby’s’) in hun gezicht te duwen en ze verplicht over een eveneens met bloed besmeurde Israëlische vlag te laten lopen.

Uiteraard gebeurde dat onder het scanderen van leuzen (‘Shame on you’) en dwong het gajes (met gezichtsbescherming!) vooral héél veel oogcontact af.

Wat deden uw politiemensen in Barneveld?

Ze stonden gezellig baklava te vreten met de agressor!

Kijk, als we in Nederland een krachtige minister van Justitie en Veiligheid zouden hebben, zou die u, de hoogste baas van de politie, wel uitleggen dat ‘de-escalatie’ iets anders is dan ‘capitulatie’.

Maar ja, we zitten met die windvaan van de VVD, David van Weel.

En met u.

Dus zijn na de joden nu de christenen aan de beurt.

Groet,

JanD

Voor de cadeautjes, donaties en/of linkjes in het briefje volg bovenstaande link.

Natural Disaster
The Dude
Posted 28-05-2025 17:48 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

https://nieuwrechts.nl/104537-garnalenvissers-jarenlang-onterecht-beschuldigd-beleid-gebaseerd-op-onjuiste-data-plas

De wetenschap zat ernaast. Dat krijg je als je op verzoek maatwerk levert. Dan val je een keer door de mand.

En iedere kutkneus die een keer op excursie door een universiteit gelopen heeft acht zich tegenwoordig wetenschapper.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-05-2025 17:48]

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 28-05-2025 17:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

O nee, de wetenschap corrigeert zichzelf. Moeten we niet willen.

No dogs, no masters.

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 28-05-2025 17:56 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Zorgvuldig werk doen en niet doen aan u vraagt wij draaien zou beter zijn.

Dat laatse flikten ze in coronatijd ook, enkel en alleen omdat dat Hugo beter uitkwam.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 28-05-2025 18:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zeg meer domme dingen.

No dogs, no masters.

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 28-05-2025 18:09 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Domme dingen in je broekje.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 28-05-2025 18:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Tsja.

No dogs, no masters.

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 28-05-2025 19:16 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2025 17:48 schreef Natural Disaster het volgende:
https://nieuwrechts.nl/104537-garnalenvissers-jarenlang-onterecht-beschuldigd-beleid-gebaseerd-op-onjuiste-data-plas

De wetenschap zat ernaast. Dat krijg je als je op verzoek maatwerk levert. Dan val je een keer door de mand.

En iedere kutkneus die een keer op excursie door een universiteit gelopen heeft acht zich tegenwoordig wetenschapper.

ZM is echt jouw wc he?

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 28-05-2025 19:18 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2025 18:00 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zeg meer domme dingen.

Nee feiten. Die jij niet aankunt omdat je dan weer een angstaanval krijgt. Wat erg vervelend voor je is maar stop met het verdraaien van de werkelijkheid.

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 28-05-2025 19:32 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2025 19:18 schreef Slechtie het volgende:
Nee feiten. Die jij niet aankunt omdat je dan weer een angstaanval krijgt. Wat erg vervelend voor je is maar stop met het verdraaien van de werkelijkheid.

IK HEB GELIJK!!!

ANaturallyDisaster
The Idol
Posted 28-05-2025 19:35 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2025 19:16 schreef Ktulu het volgende:
ZM is echt jouw wc he?

Kom je weer even menstrueren?

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 28-05-2025 20:00 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2025 19:35 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Kom je weer even menstrueren?

Hahaha! Je doet net alsof ik een vrouw ben!

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 28-05-2025 20:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2025 19:18 schreef Slechtie het volgende:

Nog enig inhoudelijk argument? Of blijft het deze goedkope onzin?

No dogs, no masters.

Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 28-05-2025 20:20 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2025 20:17 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nog enig inhoudelijk argument? Of blijft het deze goedkope onzin?

Het blijft hierbij,je hebt al genoeg om je zorgen over te maken

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 29-05-2025 14:34 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Binnenkort zal de prijs van garnalen in de supermarkt dus flink gedaald zijn

Winter is coming

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 29-05-2025 15:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2025 20:20 schreef Slechtie het volgende:
Het blijft hierbij,je hebt al genoeg om je zorgen over te maken

Dank voor de bevestiging dat je het bij goedkope onzin houdt. Ga zo door.

No dogs, no masters.

Natural Disaster
The Dude
Posted 29-05-2025 15:14 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

:')

Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 29-05-2025 15:47 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2025 15:10 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dank voor de bevestiging dat je het bij goedkope onzin houdt. Ga zo door.

Ga ik ook zeker doen,ik wil jou niet uit je veilige bubbel halen.

Olav,er is helemaal niets mis gegaan tijdens de coronabeleidstijd.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 29-05-2025 16:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2025 15:47 schreef Slechtie het volgende:
Ga ik ook zeker doen,ik wil jou niet uit je veilige bubbel halen.

Olav,er is helemaal niets mis gegaan tijdens de coronabeleidstijd.

Waar heb je het over

Serieus, als je een goede trol wil zijn, wees beter geïnformeerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-05-2025 16:07]

No dogs, no masters.

Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com