IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Je hebt inderdaad gewoon gelijk [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 30-03-2025 19:10 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

I want you to caress me like a tropical priest

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 30-03-2025 19:25 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Bah bah in je broekje.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 30-03-2025 19:42 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Mensen die waarde hechten aan lintjes zijn sowieso sneukneuzen.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 30-03-2025 19:48 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

If i had a tumor, i'd name it Flebbie.

ITS NOT A FLEBBIE!

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 30-03-2025 19:57 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2025 19:42 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Mensen die waarde hechten aan lintjes zijn sowieso sneukneuzen.

Wist je dat die 'lintjesregen' die rond Prinsjesdag (of is het koningsdag???) wordt uitgevaardigd gewoon random is?

Er is een enorme lijst met gegadigden, iemand moet je maar opgegeven hebben en je moet geen strafblad hebben, en dan krijg je gewoon random een onderscheiding in de orde van Oranje-Nassau, als je braaf bent geweest plus geluk hebt.

Dat vermindert het aanzien ervan toch wel i.m.o.

Winter is coming

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-03-2025 20:00 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Geef eens een voorbeeld dan van iemand die zich niet op een langdurige of bijzondere manier verdienstelijk heeft gemaakt en random een lintje kreeg.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-03-2025 20:02 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

:')

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 30-03-2025 20:08 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2025 20:00 schreef Sater het volgende:
Geef eens een voorbeeld dan van iemand die zich niet op een langdurige of bijzondere manier verdienstelijk heeft gemaakt en random een lintje kreeg.

Een persoon die ik kende kreeg het omdat hij zich meer dan 25 jaar had ingezet voor de lokale krullebolvereniging.

Winter is coming

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-03-2025 20:15 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nu ken ik die vereniging niet, maar ik neem aan dat het om vrijwilligerswerk ging? Dan is dat toch een duidelijke verdienste?

OPPEREINDBAAS
Posted 30-03-2025 20:22 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Je kunt ook gewoon vrijwilligerswerk doen en hem vervolgens weigeren. Waarom zou je meedoen aan dat achterlijke circus?

https://nos.nl/artikel/2518323-lintje-geweigerd-het-is-voor-mij-geen-eer

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 30-03-2025 20:23 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2025 20:15 schreef Sater het volgende:
Nu ken ik die vereniging niet, maar ik neem aan dat het om vrijwilligerswerk ging? Dan is dat toch een duidelijke verdienste?

Het is heel gewoon en normaal buurtschapswerk wat elk random persoon random kan doen. Als dat een lintje waard is, is een lintje niets waard.

Winter is coming

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-03-2025 20:25 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ja, dat kan ook. En andere mensen vinden het leuk om iemand op deze manier in het zonnetje te zetten of vinden het leuk om een blijk van waardering te krijgen.

Ik vind het zelf ook niet zo nodig en doe mijn vrijwilligerswerk omdat het mij voldoening geeft, maar als dat voor andere mensen anders is, is dat toch ook prima?

@Oppereindbaas dus

@freduk, ik geloof best dat iedereen dat kan doen, maar niet iedereen doet het. En het is dus niet compleet random.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 30-03-2025 20:28]

Natural Disaster
The Dude
Posted 30-03-2025 20:33 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 30-03-2025 20:42 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2025 20:25 schreef Sater het volgende:
Ja, dat kan ook. En andere mensen vinden het leuk om iemand op deze manier in het zonnetje te zetten of vinden het leuk om een blijk van waardering te krijgen.

Ik vind het zelf ook niet zo nodig en doe mijn vrijwilligerswerk omdat het mij voldoening geeft, maar als dat voor andere mensen anders is, is dat toch ook prima?

@Oppereindbaas dus

@freduk, ik geloof best dat iedereen dat kan doen, maar niet iedereen doet het. En het is dus niet compleet random.

Dit dus. Lintjes en de lintjesregen vind ik ook helemaal niets. Maar er zijn best veel mensen die hier waarde aan hechten. Is nog best een procedure met flink wat krabbels van burgemeesters, commissarissen van de koning en commissies en dus totaal niet random zoals hier gesuggereerd wordt.

Het is vooral heel typisch dat mevrouw Faber dit politiek maakt. En daarmee voorbij gaat aan de gewone man of vrouw die iemand in zijn of haar omgeving voordraagt voor een lintje.

Natural Disaster
The Dude
Posted 30-03-2025 20:44 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Er ging ook al het gerucht dat het een 1 april grap is. Time will tell.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 30-03-2025 20:46 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ja want die Faber is zo'n humorist he

Winter is coming

OPPEREINDBAAS
Posted 30-03-2025 20:46 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2025 20:25 schreef Sater het volgende:

Ik vond het vroeger ook leuk om een plakplaatje in mijn schriftje te krijgen van de juf. “Goed gedaan!” zei zo’n plakplaatje immers.

En nu hebben we de lintjesregen: plakplaatjes voor grote mensen. Grote mensen als kinderen zo blij

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 30-03-2025 20:46 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Tjah... 1 april grap in je broekje.

OPPEREINDBAAS
Posted 30-03-2025 20:48 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2025 20:46 schreef Tanteloos het volgende:
Tjah... 1 april grap in je broekje.

Dat zei die griet bij het metalfest ook zeker

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 30-03-2025 20:50 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Sabrina, dont just stare at it. Flebbie it.

Natural Disaster
The Dude
Posted 30-03-2025 20:56 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 30 maart 2025 20:48 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Dat zei die griet bij het metalfest ook zeker

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 30-03-2025 21:30 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 31-03-2025 6:15 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

For democracy, every man would give his only begotten Flebbie.

Sater
Usericon van Sater
Posted 31-03-2025 13:32 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 31-03-2025 13:58 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Prachtig.

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com