![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat ben je zeker. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Het is allemaal de schuld van de NOS ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
En van Spawn omdat die geen memes van Ktulu meer maakt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Waarom moet ND dat doen? Jij reageert toch vooral op zijn posts ipv omgekeerd. Je lult dus weer net zo dom als die lefties in de 2e kamer die lopen te jankbakken over schelden en gebrek aan fatsoen en dan bij de eerstvolgende interruptie precies doen waar ze niet-lefties van betichten. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
het komt niet vaak voor, maar wat ANaturallyDisaster zegt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: De lat ligt wel steeds lager, zo. No dogs, no masters. ![]() |
|
De lat komt zo te liggen dat jij er niet overheen of onderdoor kunt. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Ah. Blij dat je hapt en aangeeft toch nog wat meer van me te weten! Overigens lijkt het me oprecht gezond als je hier af en toe eens een uur uitlogt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Leg eens uit waar ND hapt dan? De enige die hier hapt ben je zelf. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Spawn? Als in de comic? Is een goed gesprek over te hebben, zitten genoeg goede/foute ideeën in. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Nee, het is een metalfan verwijzing. ND maakt met deze opmerking duidelijk dat hij daar ook leest en mijn activiteit daar kent. Nadat ik eerder vandaag commentaar had op zijn ad hominem (telkens dezelfde) naar mij die enkel ging over Tim Hofman kloon en mijn akkerbouwbedrijf. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: OK. Ik snap dat je hier weg van wil stappen. Dit is genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-02-2025 20:47] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ik heb de hele middag toen jij hier aan het menstrueren was schaatsen gekeken en in de dweilpauzes nog getracht iets mee te krijgen van shorttrack en baanwielrennen. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Het komt weer dramatischer over dan het is hoor. https://forum.metalfan.nl/viewtopic.php?t=34634 Je moet wel inloggen volgens mij. Overigens maakt die Spawn leuke memes. Daar valt niks op af te dingen. Edit: En voor degenen met de dwangneurose om te moeten reageren op mijn posts zie mijn avatar en doe er je voordeel mee. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-02-2025 21:06] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Iedereen even normaal doen tegen iedereen Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Hee speel jij ook nog steeds wow Kimmey? Ik speel geregeld op de Classic server. Winter is coming ![]() |
|
quote: Jazeker! Al 20 jaar af en aan ![]() Op classic ben ik ook soms bezig. Soort van old skool gevoel! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ja nostalgie he! Ik heb ooit lang geleden ook deze expansion gespeeld, maar ik blijf nog even doorgaan. Binnenkort komt Mist of Pandaria, en dat is het punt waar ik in het verleden weer afhaakte. Op een manier is dat Classic wel leuk zo. Alles is bekend en in een paar uurtjes spelen per week kan je je character toch helemaal up to date houden. Ik kan in principe ook gratis retail spelen (want voor Classic betaal je ook gewoon 15 euro in de maand), maar dat is er de afgelopen jaren om een reden nog nooit van gekomen. Winter is coming ![]() |
|
![]() ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Hoe speel jij gratis retail? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6346263/gewapende-indringer-kamer-18-verdacht-van-voorbereiden-moord-met-terroristisch-oogmerk.html Grote kans dat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: NIET dus! Maar als je eenmaal voor Classic betaalt, en dat doe ik, kan je ook op retail 'gratis' spelen. Niks houdt me dus tegen om retail te spelen, maar toch doe ik dat dan blijkbaar niet. Nou ik zou allicht ook nog een expansion erbij moeten kopen. Dat heb ik eigenlijk zelfs nog nooit onderzocht. Winter is coming ![]() |
|
quote: Wegstappen? Ik duid enkel wat er gebeurt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |