![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
De non-valeur komt ook nog even een tevergeefse poging tot natrappen doen. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Ik heb er wel eea van meegekregen, ja. Die eyeliner niet, omdat ik dan liever de uitgesproken tekst lees dan een video kijk. En hoe weet je dat ik geen eyeliner heb? No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ho ho ik voel mij aangesproken!! ND is nergens racistisch.. En sorry dat ik het zeg, maar wat heb jij als linkse hippie tot nu toe bijgedragen aan deze maatschappij? [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 16-02-2025 16:31] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Mensen fatsoen bij brengen. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Wat doe jij nog tussen het wow-en door tegenwoordig? I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote:Sterk briefje. Maar goed, een kapotte klok geeft ook weleens de goede tijd aan... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Is jouw klok dan nog niet kapot genoeg? ![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Sater en ik veroordelen het gedrag wel. We schuiven het alleen niet direct op het conto van afkomst of cultuur. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Spreek voor jezelf. Sater veroordeeld dat gedrag nergens. Kijk het nieuws, zelfs de MSM, en dan zie je waar het gedrag de overhand heeft. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Lezen, jungske... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Heb ik ooit gezegd dat ik iets bijdraag? [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 16-02-2025 17:05] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Hebben ze je dat vertelt tijdens de kringgesprekken tijdens je opnames? [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 16-02-2025 17:06] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Tjah, als jij dat al ziet als de afkeuring van dat gedrag door Sater. ![]() Als ie het echt afkeurt had ie op mijn eerste post gereageerd met iets als: "Walgelijk gedrag ja van die Afghaan en Syriers, maar om daar zo op te reageren zoals jij (ND) dat doet is niet mijn ding." in plaats van te gaan huilstruiken over mijn post en bij commentaar met dat laffe bericht wat je quote te komen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-02-2025 17:08] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Sorry, maar als je dit leest in wat Sater zegt... No dogs, no masters. ![]() |
|
Geen idee hebben is iets genetisch bij zuurlinksen zeker? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Dat die kneus zichzelf hippie durft te noemen is alleen al een belediging voor alle hippies. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Over wie heb je het? Denk je dat iemand hier dit ok vindt? No dogs, no masters. ![]() |
|
Wat vind je niet ok, dat ze bij de NOS niet weten wat het motief van die twee was? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Ooit vind je je Eva en lach je om dit alles. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Ik zou beter moeten lezen wat de NOS gezegd heeft om daar iets over te zeggen. Het islamitisch-religieuze motief lijkt me hier vrij duidelijk, al weet ik de details niet. En ik ben tegen religie, tegen homofobie. Wat meer wil je weten? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-02-2025 17:30] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ik maak weinig woorden aan de afkeuring vuil, omdat mij dit vanzelfsprekend lijkt. En ik het ook niet zo interessant vind om mij daar in hyperbolen over uit te laten. Maar hierbij: ik keur geweld en ander onprettig gedrag door personen van welke afkomst dan ook volledig af. Dan kunnen we dit riedeltje over wegkijken en pijpen volgende keer overslaan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Ik heb je eerder vandaag er al op geattendeerd dat het na je er commentaar over krijgt minder/niks waard is. Als je dingen voor jouzelf van jezelf zo vanzelfsprekend vindt zou je die gedachte ook eens op de posts van anderen los kunnen laten ipv meteen huilie huilie te gaan doen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Dat heb ik even gemist, want ik weet niet wat je bedoelt. Het klink nu alsof je nog steeds denkt dat ik die steekpartij goedkeur en alleen door jouw commentaar daarop nu een sociaal wenselijk antwoord op geef? En wat dat tweede betreft: die schoen past jou zelf ook erg goed. Keer op keer schiet je in een kramp als mensen afkeurend op jouw hyperbolen reageren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ja, dat jullie iets missen is duidelijk iets genetisch. Hyperbolen in je broekje. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |