|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tsssssssssssssk die hadden we al toen ik GING studeren, en dat is eeeeeeeuwen geleden Toen had jij nog poepluiers aan |
|
quote: Hahaha damn ik lig achter. Ik doe mijn wiskunde tentamens op de universiteit nog zonder rekenmachine ghehehehe... (ik heb er wel een maar of ik vergeet hem of die batterij is leeg hehe) Zenial |
|
quote: Hardcore Zo deed ik mijn tentamens wiskunde ook! Hoofdrekenen heerscht! Wij hebben die moderne fratsen helemaal niet nodig! |
|
quote: ja maar ik had written permission van een van de authors Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hehehe, altijd leuk die blikken van anderen als je aan t begin van een wiskunde tentamen pissig zit te hameren op je rekenmachine omdat de batterijen leeg zijn en het apparaat vervolgens maar weer terug in je tas gooit Zenial |
|
voor het eerst sinds lang ben ik weer mee met wiskunde, zelfs al gaat het verder op de 2 hoofdstukken die ik voor de examens had overgeslagen complexe functies ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
wiskunde vind k niet leuk, maar k ben er wel goed in. Voor een H.O. datwe laatst hadden, had bijna iedereen een onvoldoende, en k had een 9,5!!!!!! Vet goed!! Hoogste van de klas (komt nooit voor... behalve nu dan ) Some days I cry alone, But I know I'm not the only one -- Nothing wrong in my fanatsyworld... |
|
quote: Ja daar wordt je populair mee op school hehe... Zenial |
|
quote: Leuk om voor studienerd uitgemaakt te worden omdat je hoge cijfers haalt, terwijl je er geen fukk voor hoeft te doen |
|
wiskunde is mijn slechtste vak, snap er geen hol van wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Zoals met alles (behalve met met bier ) is een beetje wiskunde wel leuk, maar niet te veel. |
|
het wordt pas leuk als het echt abstract begint te worden: functies van het complexe vlak naar het complexe vlak (4-dimensionaal dus), daar kan je je helamaal niets bij voorstellen ! maar dat hoeft niet, blijft het toch nog spannend . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
ik snap er al niks meer van als er lettertjes tussen de cijfertjes gaan staan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
erg gesteld met je ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: I knoww, op wiskunde gebied iig wel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: op mn gehele gymnasium, atheneum EN havo tijd misschien 4x een voldoende gehaald, had op mn eindexamen (havo) uiteindelijk een 8,6 erg apart... Je moeder. |
|
quote:Dan had je (net als ik overigens) gewoon een hele goede middelbare school. Als je als school het niveau hoger legt dan het landelijk gemiddelde, dan krijg je automatisch dat het eindexamen een stuk makkelijker is. En hoewel dat door de jaren heen natuurlijk iets meer ploeteren betekent, vond ik 't wel erg geruststellend met het eindexamen. Als je dan voor 't eerst zo'n eindexamen-boekje open slaat om examens van voorgaande jaren te bekijken lach je je helemaal suf. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Daar hoor ik dan ook bij. Het diepte punt was een 1,6. gevolgd door een 8 voor matrixen, en het derde tentamen was weer een 4. Toch op eindexamen een 7 gehaald |
|
quote:Dat riekt naar docenten-pijperij |
|
Iemand into Phi? En die rijen van Fibanacci; 1,1,2,3,5,8,13,21,34,55,89,144,233,... Dit vind ik echt leuk. Vooral de verhouding Phi. Hiermee kan je 1: -een Gouden Spiraal mee construeren, en 2: - een perfecte Pentagram construeren (ook nog veel meer, maar deze twee zijn pour moi het belangrijkste). Op mn (grafische) rekenmachine zit ik steeds te kloten met de gouden spiraal, echt grappig. Ook de hele geschiedenis van phi is wel grappig, de verhouding komt in veel oude monumenten voor, zoals de Akropolis (d8 ik). Maar ook de Bermuda driehoek heeft veel weg van een gouden driehoek... I love this stuff... I have great faith in fools, self-confidence my friends call it |
|
Wiskunde is wel cool. Ik doe wiskunde B 1 en 2, en het is wel erg interessant. Was wel lachen laatst toen onze wiskunde docente onbewust een omgekeerd pentagram op het bord tekende toen ze een cirkel in 5 delen verdeelde en de punter verbond. Alleen ik vond het wat raar toen iedereen vreemd ging kijken toen ik op de tafel ging staan en "HEIL SATAN" ging roepen 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Je had dan ook: "o meester kom tot mij!" moeten roepen. |
|
quote:Had je bij die 1,6 ook geleerd??? |
|
quote: het was een vrouwtje, dus het zou dan "meesteres" worden denk ik 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |