|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En daar zit zoveel Wiskunde bij, of heb je dat allemaal in vrije ruimte gekozen? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Veel wiskunde inderdaad, net als bij alle technische studies. Maar nu ook omdat ik met een pre-master bezig ben. |
|
quote:Lineaire Algebra en kansrekening stellen dan weer weinig voor |
|
Als ik hier 4 vakken in de week heb, ben ik 40 uur kwijt. Dus vandaar. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Ja, volg het. Ik heb dit ook wel gehad, maar niet zoveel. Wiskunde is wel onderdeel, maar (helaas) gaan ze niet zo diep in op de algemene wiskunde. Maar bij afstuderen en nu verder voor werk pik ik meer en meer op. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
signature |
|
Dat is toch i Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Lineaire Algebra wordt in het algemeen wel zo gezien, maar kansrekening staat ook wel bekend als "struikelvak", nog aardig veel lui die het voor de tweede keer moesten doen. Maar het is wel hetzelfde vak/dictaat die jij gehad hebt geloof ik. Kansrekening en statistiek voor INF en TEL. Het hoeft ook niet moeilijk te zijn demonstreerde een studiegenoot van mij, die had een 9. |
|
En hoe statistisch significant is die ene uitslag? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gezien het aantal herkansers niet groot, maar gezien zijn resultaten van afgelopen tentamenweek wel, drie negens en een tien. |
|
quote:Die heb ik inderdaad ook gehad (en vast nog wel ergens liggen). Ik heb het vak uiteindelijk met een 5.8 gehaald omdat ik statistiek maar onzinnig vond en daar niet meer dan een gemiddelde heb ingevuld, voor kansrekening gewoon de volle punten gehaald |
|
Heh bastianus, dat griekse tango ding, had je die helemaal zelf gemaakt? Zo ja, good job Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
quote:Nee joh, is van drs. P. Zo goed ben ik echt niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: aha, ik ken geen drs p. Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
quote: FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWwwwwwwwwwwwwwwwwwww splut. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Oei, er is duidelijk nog veel opvoedkundige zorg te verrichten hier, mensen! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
LOL@Mark Mis ik nu trouwens iets waardoor die 8 wél sqrt(-1) kan zien? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hrm, goed punt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ligt niet aan 8 maar sqrt(-1) is een imaginary value (heb het zelf ook opgezocht ) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jaaaaahaaaaa, maar waarom kan 8 hem dan -wel- zien was het punt. Tenzij 8 vaak op zijn zij ligt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Even normaal doen tegen 8, het was vroeger wel mn lievelingsgetal hè! K denk dat 8 in deze strip geen bijzondere betekenis heeft, het moest voor iemand gewoon denkbeeldig zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En precies dat punt omtrent die 8 struikelde ik dus over. Zelfs op z'n kant klopt het niet, namelijk! Daardoor kon ik dus het stripje net niet echt waarderen, erg eigenlijk :') Hoewel het idee op zich zeker goed gevonden was! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wel een interessante grap, hij is dus alleen leuk voor mensen die dwalen tussen retardisme en genialiteit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
(h0h0h0) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |