|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Leuk, ik ga zondag naar een ordinaire gayparty. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: lol |
|
quote: waarom? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Haha. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Hahaha, geef hem eens ongelijk. Maar tegen mij zei je zelfs dat je te dik werd. Met dat figuurtje. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 08-05-2003 9:57] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ach ik word er soms gek van dat vrouwen tegen me zeggen dat ik de "mooiste lach van de wereld" heb.... (ken ik er wat aan doen dat ik kuiltjes in mijn wangen heb als ik lach! ) maar het mooiste compliment tot nog toe was nog wel... Dat ik goed ken zingen (Clean vocals that is...) Dat klinkt toch wel goed. Misschien moet ik eens in een bandje gaan hier in Stockholm! I Find That I Am Not There... |
|
clean zingen is gay :p grunten heerscht en is über :p |
|
Gelukkig kan ik het beide niet |
|
quote: Ik ben ook GAY!!! Wil je met me uit? I Find That I Am Not There... |
|
quote: Euh.. Mijn waarom was serieus bedoeld. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: oew kontjes in leer Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: mijn ook hoor ... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Waar blijven alle complimentjes?! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
"Je bent een wonder. Je bent een levend geworden droom." van de kalender In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
wauw ben je uit de hemel komen vallen? *damn that must have hurt* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: En terecht! Edit: Ik had het hier natuurlijk alleen over de laatste zin. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 08-05-2003 18:57] |
|
Vrachtladingen complimenten (niet van vrachtladingen personen overigens) zoals: "Compleet telefoongesprek van de zomer "Je bent een lieverd!" <klik> Zeer recent: "...toen je mij riep in tivoli was ik zo van mijn apropos gebracht doordat ik zo knap vond dat ik niets wist te zeggen. En ik weet altijd iets te zeggen" [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-05-2003 19:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Omdat ik dan verlegen word... En omdat ik niet altijd serieus genomen word Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: Wie wel. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
hey ik wordt toch niet uitgelachen he? *mijn ex heeft me toen al genoeg aan me kop gezeurd daarover * [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 08-05-2003 20:57] |
|
Dat ik al bij al nog tof zou zijn Een grote muil,maar een warm hart Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Heh joh, niet verlegen zijn.. Zo'n complimentjes doen toch deugd? ("Oja, leg eens beter uit wat je precies mooi vindt en waarom?") Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: quote: eh... wat ben je nou?? *confused* Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |