|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Snaack is gewoon klein voor zn leeftijd.Verder is hij wel oke alleen hij is heel erg verlegen |
|
quote: Snaack verzint de hele boel bij elkaar.Hij is gewoon een nerd met jampotbrillenglazen.Heel klein is hij wel.bouwvakken? het zwaarste wat hij op een dag draagt zijn al die kopjes koffie voor zn baas. |
|
quote:Ja het doet ook wel deugd ook ja! je hebt gelijk! Ik denk dat ik ze ga missen mocht niemand nog een compliment zou geven. enne... wat bedoel je met die laatste zin?? [Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 08-05-2003 21:57] Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: O, das dus die dwerg die ik elke dag 100x voorbij zie lopen. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
tis niet netjes om over anderen te praten waar hij of zij niet bij is Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ah ja dat ik mooi kan zingen dat vind ik een heel leuk compliment [Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 08-05-2003 21:59] Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
oeps foutje [Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 08-05-2003 21:58] Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
quote: Ah, dat is wat ik meestal antwoord op een mooi compliment.. (Hoewel het verdomme al veel te lang geleden is dat iemand me nog een complimentje gaf! ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: wat zit je user-icon leuk vandaag ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Gast komt geeneens boven je raam uit tenzij je een schuifpui voormaat raam hebt. |
|
quote: Mijn complimentjes tellen zeker niet hmm?? |
|
quote:Geweldig idee!! Jij bent brillant!! Geweldig en absoluut fantastisch ( Goed zo? ) Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Jamaar lieve mensen, jullie faken het dus véél te opvallend he!!! Dat kan beter hoor!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: en dat was dan weer 50 eurocent Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Schat, ik vind je geil, neuken? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Kijk, Kramy, die begrijpt het! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Mislyd, het is absoluut nog nooit een vervelend iets geweest te replyen op jou posts! zo goed? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik heb het gevoel dat er in dit topic achter mijn rug om over me gepraat wordt |
|
Sttt. Daar is ie. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
|
|
Bouwvakkers gaarne on-topic. Die snaack kan mooie websites maken. |
|
quote: Thnx! Die Wladimir kan mooie complimenten maken |
|
Snaack: bedankt voor het ontwerpen van ons imothep bandlogo (was al eens gezegd ) maar het logo staat dus op onze site (http://listen.to/imothep) En.... we hebben ook al aardig wat shirts verkocht, waar dat logo dus ook op staat. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote:Hoe kom je dáááááááár nou bij. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |