|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou en!! Wat maakt het nou uit of je wel/niet complimentjes krijgt. Vind je dat je het verdient dan? |
|
Ehm.. *kraak kraak* *denk denk* "Jij moet caberatier worden" En dat door meerdere mensen. Vind ik toch wel een positief compliment [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 05-01-2004 0:12] zo kan ie wel weer |
|
quote: En dat vind ik nog steeds ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: eigenlijk wel nee serieus het is wel goed voor je zelfvertrouwen *vind ik persoonlijk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: En over twee weken? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Dan lachen we jou uit. edit: je hebt trouwens mail! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 05-01-2004 9:55] |
|
Héhé, dat ik op Christina Ricci lijkt, door twee mensen toch al... (weliswaar toen ze nog Wednesday was in The Addams Family, maar soit...) |
|
quote: pff, die verschuilen zich achter een typetje |
|
quote: niks mis met schizofrenie ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: nee dan denk je dat typetjes zich achter jou verschuilen |
|
typisch |
|
quote: Echt, ik wens je alle geluk van de wereld, maar praat even niet alsof je al jaren met elkaar gaat...met je houden van e.d. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
als jij tegen me had gezegd dat je van me hield na twee weken, dan had ik je de deur uit geschopt. Ik vind dat eerder een belediging dan een compliment eigenlijk. |
|
quote: Mijn idee...onmogelijk dat je dat dan al weet en meent... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Vind jou wel heel lief hoor |
|
quote:Ik jou ook... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: achterlijk! ? Subtiel kamerolifantje |
|
gisteren net gehoord dat ik een schattige kin heb Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Jij hebt anatomisch gezien een mooie hand (flauwigheid na de bio les ) Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik zou keihard in de lach schieten als iemand van iemand denkt te houden in een paar weken tijd. [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 07-01-2004 16:13] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
dat wij live verschrikkelijk ass kicken en het echt serieus gaan maken dit jaar Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Sja...er meost iets gezegd worden??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: zegt degene die een complimentje kreeg over haar kin... |
|
quote: Heb dat ook gehad met een exliefde, dat hield inderdaad niet stand bah bah |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |