|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat de beste vriend tegen mij zei dat ik altijd te vertrouwen ben. |
|
Dat "iemand" me na een fijne pot sex ongevraagd me het compliment maakte dat haar ex een 4 was en ik een 9! Heersch! Niet het mooiste, maar wel één van de leukere althans. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
iedereen schat me altijd jaaaren jonger. dat hoor ik continu( nee, niet door stemmen in mijn hoofd). ik ben dan ook redelijk opgedroogd na mijn 30 worden, onbegrijpelijk, als ik denk aan al die jaren dat ik in ongeloof en decadentie geleefd heb en nog steeds [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 06-05-2003 22:42] Oud Vuil. |
|
een gast vertelde me een keer dat ik 1 van de sterkste persoonlijkheden heb die hij kende, zat wel een heel verhaal bij, maar daar laat ik hier liever niet over uit. No meat is sweater |
|
quote: Maar een 9? Waaraan heb je dat punt dan verloren? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Practice makes perfect. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
dit was wel een mooi compliment van Pale Enchantress: "Wow... Jij moet een dichtbundel uitbrengen" Dank daarvoor En ik vind het volgende eigenlijk ook nog wel steeds complimenten: - Je bent de slechtste verkoper die ik ooit heb ontmoet. - Kuthippie!!! - Wat heb jij een raar gevoel voor humor zeg "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
eeej de grote beer is weg! mensen zeggen altijd dat mijn rug net de ruimte is. ivm met alle puisten mn broer heeft zelfs eens een stift gepakt en de grote beer erin getekend (steelpanetje) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wees er maar blij mee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: What separates the untalented individual from the talented one is a lot of hard work. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
van een bepaald meisje: "je bent lief, echt waar" |
|
quote: Hoeveel had je haar betaald? |
|
quote: ach beter op me rug dan op me gezicht en nog steeds ben ik van mening dat mensen er maar doorheen moeten kijken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: heel heel heel veel denk ik en grey, is het nog gelukt met die tweede hypotheek op je huis? |
|
quote: das wel zo en dat laatste, niet iedereen zal dat doen denk je niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
dan zijn hun de gene die zielig zijn ik niet,ik bedoel van het zijn maar puisten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hij heeft zijn hypotheek afgekocht toch? En van de overwaarde - boeterente is hij flink naar de hoeren geweest.. |
|
uhm is denken, van de zanger van Diabolic: Oh your so fuckin beautiful, thanks for being here blabla |
|
quote:Hm, ik denk niet dat ze het leuk zou vinden als je haar voor "hoer" uit zou maken... Zou ik niet doen iig; leuke meid. Ah well, ik weet wat ik weet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
'ben je je ervan bewust hoe mooi je bent?' 'euhm, nee..' 'dat maakt je ook zo mooi' one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Oh, die wil gewoon sex. |
|
quote: En dat is geen compliment? |
|
quote: nee, das lust |
|
quote: Ik zou dat ook als compliment nemen, maar ja.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |