|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wat zitten jullie te zeveren??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ik heb m gewijzigd ja,maar er stond nergens maisje Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Je post was idd helaas niet gequote... *zucht* <toch niet 100% Belgisch?? Of niet 100% blond?? > [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 08-05-2004 0:27] |
|
quote: 100% Belg én natural blonde How I do it, Well,it's MY secret Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
"(..) 'tha spammaster' dat zou jij in je undersign moeten zetten" - Immanitas Ad Astra... |
|
van gisteren: je bent veel te lief en zacht no text supplied |
|
quote: Ja, wow! Toen ik zeventien was zat ik in een klas als enige jongen (behalve voor economie, aardrijkskunde en fysika)...kreeg ik bij valentijn van die 13 grieten (bedankt voor de complexen teven!) een kaartje: "voor de liefste jongen van de de klas" I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
"Jij lacht altijd net als Beavis en Butt-Head." |
|
quote: Aaaaah! |
|
op metalforums: "wat is banisher een wijf?" |
|
quote: Vind je dat en compliment? Sowieso, vind je het een mooi compliment?! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: foto ! |
|
Sterf idioot is ook een mooi compliment...Zeker als IK dat tegen iemand zeg Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Dat is nog wáár ook, Schaep! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
"jij bent best wel lang!" NET OF IK DAT ZELF NOG NIET DOORHAD! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Huh-huh. |
|
ah, het wat-heeft-iemand-ooit-eens-tegen-jou-gezegd-topic In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote:Praten ze dan tegen je |
|
"Ohw,wat een mooi kindje,hij lijkt sprekend op zijn mamma!!!" "Nou,dank je,maar het is m'n neefje" Bijna twee jaar geleden gebeurd,toen ik met hem op stap was in de stad. Sommige mensen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
net nog: wat kun jij je distantieren van al die mensen die hier rondlopen, en dat zijn er wat moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
quote:Wat klinkt dat homo. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Van de week nog door een collega. Je ruikt erg lekker... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: je stinkt in ieder geval niet http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |