|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een vriend van me zei vandaag: Er zijn drie mensen waar ik voor leef: Wladimir, Besma en jij... I think I'm gonna cry!! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: naja ik vind het een hele handige site, als ff een album titel niet meer weet dan hoef ik nu niet naar boven om de cd te zoeken maar ga ik gewoon ff naar je site, en vroeger heb ik er heel veel bendes door leren kennen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
"Je bent er 1 uit duizenden" "Je intelligentie siert je" "Kan even niet typen en krijg even pijn aan mijn mond van de glimlach" "Jij snapt heel goed wat ik bedoel" "Daar heb je groot gelijk in" |
|
quote: Je bent dus gewoon een Viva-trut quote: Waren ze zo slecht? |
|
quote: Jij wilt reactie. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Nederlands is best lastig heh! En nee hoor, ik wil geen reactie, ik vind je gewoon een Viva-trut, that's all! Dat mag ik toch wel zeggen |
|
quote: Ach, ik weet wie het zegt, zal ik maar denken. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Ja Snaackiebaackie |
|
quote: O_o Ja? Misschien ben ik wel een geile gespierde surfdude van 32, of een uitgezakte werkloze ex-bouvakker met reetspleet van 54. Je weet het niet! |
|
quote: Iemand zei een tijdje terug ook dattie alleen voor mij en zijn tekentalent leeft. Maar dat was eerder beangstigend dan lief, hij gaat namelijk verhuizen en dan kan ik er minder voor hem zijn [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 07-05-2003 20:45] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Yeap, that's me! Hint voor Chantalie --> zie subtitle |
|
quote:Ssssst, strax geloven ze je nog! Oh shit, dat ik daarop hap zeg... [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-05-2003 20:49] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat hoeft niet hoor.. Kom op Greycloakie, het valt iedereen op dat je vrijwel elke vrouwelijke ZM-er lastigvalt. Dat heb ik maar eens een keer verwoord nadat jij het "compliment" postte. Happy dreaming boy! |
|
LOL |
|
quote: Dat plachtten ze tegen mij ook altijd te zeggen, maar nu is het wel gewend one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Bedankt voor het compliment dude! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: You're welcome "dude" |
|
quote: Ha mijn rector tevens directeur vant VWO dreigde mij in de 2e keer 4vwo dat ik eraf moets als ik weer bleef zitten, aant eind allemaal 7,s en 8-en Toen had ie zijn smoel dicht |
|
quote: Ach, kheb 'maar' MAVO gedaan hoor. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Oja, we houden van guestbooks. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: hahahaha... zal ik voor jou een guestbook aanmaken? Zenial |
|
quote: heheh.. dank! Maar ik heb er al eentje om in trieste tijden nog eens over te lezen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:+ vele anderen. |
|
Je heb een mooi koppie..... maar je loopt er bij als een schooier Ik distancieer me volledig van ZM |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |