|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je bent totaal niet veranderd (slaat dan niet op uiterlijk). |
|
quote:He, is dat een compliment? Gaaf! Die heb ik ook gehad! |
|
quote: ik ook. |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Mooiste is vandaag nog gemaakt: jij bent 1 grote bom negativiteit . heb nog nooit 1 woord positiefs uit jou mond horen komen. ook door een leraar : Klas: zeer goed gewerkt , jij daar integendeel hebt zeer slecht gewerkt . je voert geen reed uit. (door dezelfde leraar , eerder met jou komt het wel ooit goed. im a hating Thing And im proud of it !!!......... Hate The Love . Love The Hate. Love The Death. Hate It Life. |
|
Zo, jij bent gaaf! |
|
wat ben jij mooi |
|
quote: Vandaar dat je reet ook met een d schrijft denk ik |
|
quote:DANK JE! |
|
Altijd lekker die harige mannen! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
de complimenten vliegen me weer om de oren |
|
Een goede bassiste en vriendin van me zei da'k goeie basvingers had , klinkt simpel maar was op zich best fijn om te horen. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Zonder te willen generaliseren, wil ik even zeggen dat complimentjes wel eens verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden door vrouwen. Terwijl een man gewoon luistert en aanneemt wat er gezegd wordt, kan een vrouw met een minder gunstig humeur zo'n compliment wel eens overanalyseren en bijgevolg wegrelativeren, of zelfs helemaal omdraaien. Voor je het weet verandert je goedbedoelde opmerking dus in een regelrechte belediging! Ik tracht even te verduidelijken adhv enkele voorbeelden: -"Je bent een toffe om mee te praten." wordt al snel begrepen als "Je ziet er niet uit, maar je karakter maakt dat bijna goed." -"Je lacht zo mooi!" betekent natuurlijk "Kijk alsjeblief nooit serieus, want daar krijg ik nachtmerries van." -"Je hebt een mooi lichaam" is wel de ergste uitdrukking, want 'mooi' wil zeggen dat je géén sexy lichaam hebt! -... Een gewaarschuwd man is er twee waard. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Jij neemt geen genoegen met 1? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Sssst! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dat je daardoor zo over door kan denken. |
|
Alright, het was niet eens serieus bedoeld. Nevermind hee. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
mislyd, jij bent zo grappig! (verdient deze nu een vermelding, of toch maar niet? ) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Hmmmz... Maar wat bedoelt ze daar écht mee?... *peins peins* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Dat je een kut-kop hebt, DOH! |
|
quote: Hee, zó wantrouwig was ik niet.. Maar nu je het zegt.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
denkt... Jij is lief!! true disco chick |
|
" Ik voel me bij jou zo op mn gemak." "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
"Je bent wel een optimist" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |