|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ga even ergens anders kwijlen |
|
Pas op, straks beginnen ze gezamelijk op jou te kwijlen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
even offtopic vraagje; "Lies" als in de meisjesnaam, of als in leugens?? |
|
Lies als in "het meisje opgebouwd uit leugens" [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: |
|
Een half uur zonder jou is al een eeuwigheid (right words, wrong person) En: een dag zonder jou is als een dag niet leven (right words, very right person ) [Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 01-06-2003 19:47] It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: ik vind het nogal cheesy... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik vind Rasputin ook een aardige gozer! |
|
quote: Ja ik ook... maar je moet toch wat?? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Ken je hem dan? Ik niet namelijk. Ik weet niet of ie aardig is. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: idd, is dit niet de songtekst van een nummer van Volumnia |
|
quote: don't know, luister ik niet naar... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
wat maakt het uit, het gaat erom dat diegene het meent wat hij/zij zegt. So fukking what dat het misschien niet al te vindingrijk is. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 01-06-2003 20:34] |
|
Vandaag nog: Je bent geweldig. |
|
quote: nu zal ik me inhouden met opmerkingen over dat een tiener dat soort dingen nog helemaal niet weet, en dat het zijn opholgeslagen fantasie is die bienvloed is door clichés uit de media |
|
quote:Je bent gewoon een eenzame vrijgezel, die jalours is. |
|
quote: jaloers bedoel je? nee hoor zodra ik owned by:.... onder mijn naam heb staan mogen ze me doodmaken, graag!!! |
|
quote:Is goed we zullen het onthouden. Geldt het ook als je met een jongen op de foto staat? |
|
quote: Heb je al vrijwilligers gevonden ?? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: |
|
quote:Nee natuurlijk niet, dat zijn 2 heel verschillende dingen. bedoel je bezit elkaar niet, maar je doet graag dingen voor de ander zodat de gene waar je omgeeft zich goed voelt, en daarbij niet te vergeten dat je ook voor jezelf moet zorgen want de ander voelt zich alleen goed als jij jezelf ook goed voelt. Kortom het moet vrijwillig van twee kanten komen bla blabla bla blaaat, enzo. En pubersex is gewoon ranzig |
|
quote: Wacht jij nou maar rustig af. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:wil jij me dood hebben |
|
quote:Maar wel lekkorrrr |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |